پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:30:40 - سه شنبه 15 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:
ارسال یک هزار طرح پژوهشی توسط فرهنگیان استان کرمان به جشنواره پژوهشگران و فناوران برتر
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ارسال یک هزار و ۹۷۲ طرح پژوهشی توسط فرهنگیان استان کرمان به جشنواره پژوهشگران و فناوران برتر استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد: رضا رضایی در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمان در سال ۱۴۰۱ از تحصیلی بیش از ۶۸۰ هزار دانش آموز در ۵ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان خبر داد.


وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه پژوهش در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان فراهم است و موفقیت های بی نظیر دانش آموزان استان در عرصه های مختلف فرهنگی و علمی نشان از توجه به این مهم دارد.


رضایی با اشاره به راهیابی ۱۳ دانش آموز کرمانی به مرحله کشوری المپیاد های علمی افزود: حضور دانش آموزان کرمانی در مرحله کشوری المپیاد های علمی بی نظیر بوده و بنا به اعلام وزیر آموزش و پرورش در جلسات مختلف جهش قابل توجهی داشته است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: ۵۱ دانش‌آموز استان به عنوان برگزیدگان کشوری سومین جشنواره علمی – پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور معرفی شدند که استان کرمان در این زمینه هم رتبه برترکشوری را کسب کرده است.


رضایی با بیان اینکه یک هزار ۹۷۲ طرح توسط فرهنگیان استان به جشنواره پژوهشگران برتر استان در سال ۱۴۰۱ ارسال شده است، گفت: از این تعداد ۵۸۳ طرح مربوط به پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استان، یک هزار و ۷۴ طرح مربوط به معلمان پژوهنده، ۳۲۰ طرح مربوط به پایان نامه برتر کارشناسی و رساله دکتری فرهنگیان و ۴۵ طرح مربوط به طرح های پژوهشی برتر فرهنگیان استان است.


وی با اشاره به ارسال ۴۰۰ طرح پژوهشی به جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان استان گفت: زمان ارسال طرح های پژوهشی به این جشنواره تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.


رضایی از کسب عنوان پژوهشگر برگزیده دستگاه های اجرایی استان توسط فرهنگیان فرهیخته محمد کرمی نیا و فواد پارسایی به ترتیب از شهرستان های رفسنجان و سیرجان خبر داد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: افسانه راجی زاده و اشرف پرموته از شهرستان بم، زهرا عسکریان از شهرستان شهربابک و زهره بهرمند از شهرستان جیرفت به عنوان معلمان پژوهنده برتر استان معرفی شدند.


رضایی گفت: حسین ایرانمنش، فاطمه سیستانی و محبوبه عباسی از ناحیه کرمان، فاطمه براهام و نیما رفیعی سربیژن از شهرستان جیرفت، مائده دهنوی، رضا قادری زاده و پریا خادمی از شهرستان انار، آریا و شهریار بحرینی از شهرستان بافت، الهه بلوچی نژاد و رقیه ابراهیم زاده از شهرستان بم و علی درتاج و مهدی شاکری از شهرستان رابر به عنوان دانش آموزان پژوهشگر برتر استان کرمان در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.


بر پایه این گزارش، آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان کرمان در سال ۱۴۰۱ در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi