پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:23:53 - جمعه 31 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه کرمان:
اردو‌های راهیان پیشرفت دانشجویی تداوم خواهد داشت / لزوم آشنایی جوانان با پیشرفت‌های کشور
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت دانشجویی تداوم خواهد داشت.

 به گزارش دانشجو آزاد: سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های این استان کرمان گفت: کرمان نسبت به سایر استان‌ها، مراکز صنعتی، معدنی و مناطقی دارد که برای نشان دادن پیشرفت‌های نظام در بخش صنایع و معادن کم‌نظیر است و در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب است و این اقشار می‌توانند در این مکان‌ها حضور یابند و از نزدیک با فعالیت این مراکز آشنا شوند.

فرمانده سپاه ثارالله بیان کرد: همچنین به دنبال پیگیری این موضوع هستیم که این اقشار از هوافضای سپاه و نیروی دریایی سپاه بازدید کنند تا اقتدار جمهوری اسلامی از نزدیک لمس کنند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: امروز صحنه جنگ عوض شده و از دفاع سخت به سمت تسخیر ذهن‌ها رفته است و مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، قلب میدان هستند.

سردار نظری تصریح کرد: دشمنان به این دل بسته‌اند که اگر جایی در اذهان یک نسل و قشر تسلط پیدا کنند می‌توانند آن‌ها را شکست دهند و این درست است و بحث عملیات روانی در دنیا حرف اول را می‌زند.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد: خوشبختانه این کار شناختی و ترکیبی دشمن به شکست رسید، اما دشمن عقب ننشسته و نمی‌نشیند، زیرا یک معادله ساده دارد و حیات دشمن در ممات ماست و آن‌ها به دنبال ممات ما هستند، تا استثمار کنند و زندگی خودشان را با بهره‌جویی از سایر کشور‌ها ادامه دهند.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله با تاکید برآنکه برنامه‌های تبیینی برای جوانان در راستای رفع شبهه و سوالات ادامه یابد و انجام شود، گفت: سپاه آمادگی همکاری لازم را در این زمینه دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi