پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:58:10 - سه شنبه 16 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت:
اردوهای جهادی مدرسه‌ای است که در آن درس ایثار و از خودگذشتگی تدریس می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: اردوهای جهادی مدرسه‌ای است که در آن درس عشق و ایثار تدریس می‌شود و جوانان با حضور در این مناطق محروم از هر آنچه از دست‌شان برمی‌آید، دریغ نمی‌کنند. و می توان گفت که در این اردوهای جهادی حضور خدا را می‌توان در لحظه لحظه آن احساس کرد.

یوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در اردوی جهادی روستای جزفطن از توابع شهر بلوک گفت: حرکت‌ های جهادی، امسال دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت در قالب های مختلف عمرانی، علمی، آموزشی، فرهنگی و پزشکی به منطقه محروم شهر بلوک روستای جزفطن اعزام شدند که بحمدالله مورد استقبال گرم مردم آن روستا قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت ‌های عمرانی گروه جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: دانشجویان در این عرصه، ساخت یک حسینیه را در دستور کار خود دارند که ان اشاءالله برای تکمیل حسینیه این گروه جهادی مجدد اعزام خواهد شد.
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت اظهار داشت: این اردو که در روستای جزفطن شهر بلوک صورت گرفت، خواهران و برادران در قالب کمیته ‌های اعلام شده به نقاط هدف جهت خدمت رسانی به قشر محروم جامعه اعزام شدند که می توان برنامه های صورت گرفته در این اردو به دیدار با خانواده های شهداء، زیارت عاشورا و دعای توسل، حلقه صالحین، کلاس های خیاطی و روبان دوزی، کمک های اولیه، کلاس احکام و تیم پزشکی مامایی جهت معاینه به صورت خانه به خانه نیز اشاره نمود.
کیوان محمودی بیان کرد: اردوهای جهادی مدرسه‌ای است که در آن درس عشق و ایثار تدریس می‌شود و جوانان با حضور در این مناطق محروم از هر آنچه از دست‌شان برمی‌آید، دریغ نمی‌کنند. و می توان گفت که در این اردوهای جهادی حضور خدا را می‌توان در لحظه لحظه آن احساس کرد.
وی از اردوی جهادی به ‌عنوان بهترین کارگاه تمرین مسؤلیت اجتماعی نام برد و گفت: با رویکرد جهادی این اردوها می توان دانشجویان را در جهت فرصتی برای خودسازی، خودشناسی، کسب رضایت خداوند و اولیای الهی، تقویت ارزش ‌های اخلاقی و قناعت پیش برد.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: اردوی جهادی فرصت کسب تجربه، توانمند سازی سرمایه انسانی و ارتقای معنویت را فراهم می‌کند و همچنین افراد شرکت ‌کننده در این اردوها می ‌توانند توشه ‌ای از معنویت را با خود همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: شرکت‌ کنندگان در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت طوری فعالیت نمودند که بحمدالله مردم خدمات آن‌ ها را لمس کردند و رضایت مردم را در پی داشت.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi