پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:29:25 - دوشنبه 3 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نیمه اول سال جاری محقق شد:
ارائه خدمات درمانی و دارویی هلال احمر کرمان به بیش از ۱۶۸ هزار نفر معاون بهداشت
ارائه خدمات درمانی و دارویی هلال احمر کرمان به بیش از ۱۶۸ هزار نفر معاون بهداشت، درمان و توابخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارئه خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و دارویی این جمعیت به ۱۶۸ هزار و ۴۳۱ نفر در نیمه اول سال جاری خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد: جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ دکتر مجید اشرف گنجویی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان دارای ۱۴ مرکز درمانی، توانبخشی و دارویی در سراسر استان کرمان دارد.

وی با اشاره به ارائه مجموع خدمات این جمعیت در حوزه بهداشت، درمان، توانبخشی و دارویی به ۱۶۸ هزار و ۴۳۱ نفر در نیمه اول سال جاری افزود: بیشترین مراجعات و خدمات مربوط به داروخانه های هلال احمر در شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان به تعداد بیش از ۹۸ هزار و ۲۰۰ نفر است.

اشرف گنجویی در ادامه با اشاره به اینکه بعد از داروخانه های این جمعیت، بیشترین خدمات مربوط به درمانگاه های هلال احمر در شهرستان های سیرجان، کرمان و بم است، خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار و ۹۱۵ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در نیمه اول سال بهره مند شدند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به واکسیناسیون ۳ هزار و ۱۸۵ نفر توسط جمعیت هلال احمر در ۶ ماهه اول سال جاری تصریح کرد: ۶ هزار و ۱۲۸ نفر از خدمات جامع توانبخشی در شهرستان های بم، رفسنجان، سیرجان، کرمان و شهربابک بهره مند شدند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi