پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:07:41 - پنجشنبه 30 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ادای دین مسئولین و مردم دیار کریمان به شهدا
اولین کنگره‌ بزرگداشت ۱۳۹ شهید دانشجوی استان کرمان با حضور رئیس مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دانشجویان کرمانی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ ساعاتی پیش جمعیت عظیمی از مردم کرمان شامل خانواده های شهدا، مسئولین شهر و دانشجویان در حال ورود به حسینیه ثارالله محل برگزاری مراسم بودند، در همین حین نماهنگهایی در وصف شهدا پخش می شد، موقع پخش تصاویر جبهه و جهاد اشک در چشمان مادران و خانواده های شهدا حلقه زده بود؛ بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی توسط گروه موزیک سید جواد هاشمی به عنوان مجری به روی سن آمد و سرود “چه زیبا بود فریاد من و تو/میان کوچه ها در زیر رگبار/ صدای چشم بی اندازه ی مان بود/تمام حرفهای روی دیوار … را خواند تا مدیون شهدای انقلاب هم نماند؛

???????????????????????????????

سپس از شهید رجایی گفت و خاطرات شکنجه شدن در نقش رجایی را برای حضار تعریف کرد؛ حال و هوای سالن عوض شده بود و شبنم اشک بر گونه های حضار می غلتید.

با فراخوانی مجری دکتر محمدجواد فدایی رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان پشت تریبون رفت و به نوبه خود به شهدا و خانواده معززشان ادای دین کرد.

???????????????????????????????

پس از سخنرانی دکتر فدایی، مجری به روی سن آمد تا برنامه را ادامه دهد که ناگهان فردی از بین جمعیت خود را به سید جواد هاشمی رساند و اصرار داشت که با او عکس یادگاری بگیرد؛ با وجود تلاش برخی از برگزار کنندگان مراسم این فرد از سن پایین نیامد و در حالیکه همه حضار از کار این فرد شگفت زده شده بودند؛ با رد و بدل شدن چند دیالوگ بین او و سید جواد هاشمی معلوم شد که این بخشی از نمایشی از پیش تعیین شده بود که خاطرات یک شهید و سپس پسر شهید را به تصویر کشاند.

.???????????????????????????????

 

حضار به شدت تحت تاثیر این نمایش قرار گرفته و با صدای بلند گریه می کردند.

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

سپس نوبت به سخنرانی سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رسید تا از خاطره همسنگرانش بگوید، از خاطرات فتح و نبرد.

???????????????????????????????

پس از اجرای نمایش دوم توسط مجری برنامه و دو تن از بازیگران

???????????????????????????????

حضار با گوش جان سخنان جانباز روشندل دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین اکبر مرتضوی کیاسری رئیس مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی را استماع کردند.

 

 

???????????????????????????????

در انتهای مراسم با حضور مسئولین استان از تمبر سه بعدی یادبود کنگره‌ی ۱۳۹ شهید دانشجوی استان کرمان و مجموعه کتاب های همکلاسی رونمایی شد و به طور نمادین از پدر شهید عظیمی تجلیل شد.

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi