پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:18:03 - سه شنبه 18 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختلاس نه! تکرار کنید: وام!
با هنرمندی و با استفاده از اصل تدبیر، آن هم از منظر اعتدال، می توان به مردم فهماند که :”فساد ۸هزار میلیاردی از فساد ۳ هزار میلیاردی که بزرگترین فساد در تاریخ بشر بود، بسیار کوچک تر و حتی یک رقم ناچیز و قابل اغماض است!”

به گزارش “دانشجوآزاد” چند روزی است که خبر تکان دهند فساد عظیم مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان درد دیگری بر درد دلسوزان کشور افزوده است. آنان که دلسوزند و حقوق مردم و خصوصا حقوق اقشار ضعیف جامعه از نظراقتصادی برایشان مهم است با شنیدن اخبار فساد و اختلاس و دست بردن در جیب مردم، جز غم و غصه چیز دیگری بر دل هایشان نمی نشیند، اما کسانی هم هستند که به این قیبل موضوعات، صرفا از دریچه تنگ منافع حزبی و جریانی نگریسته و بر همین مبنا از خود واکنش نشان می دهند. اگر از منظر این افراد، فساد و اختلاس در اردوگاه رقیب رخ داده باشد، باید تمامی ظرفیتهای رسانه ها و تریبون های در اختیار را به کار گرفت و با منطق یک کلاغ، چهل کلاغ و با شیوه و روش هدف وسیله را توجیه می کند، با پردازش های خاص نسبت به آن فساد، رقیب را آنچنان لگدمال کرد که از  دیده ها فرو نشیند.

بررسی ها نشان می دهد در روزهای گذشته به رغم تایید اخبار فساد عظیم مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و حتی بازداشت تعدادی از مسئولان و دست اندرکاران این صندوق که همگی منصوب از سوی دولت تدبیر و امید بوده اند، دولتمردان و رسانه های جبهه اصلاحات و رسانه های وابسته به دولت، در این خصوص رویکردی شگفت انگیز داشته اند؛ ابتدا این رسانه ها فساد را تکذیب و آن را یک شیطنت رسانه ای از سوی جریان رقیب قلمداد کردند. با انتشار برخی از اسناد و مدارک مربوط به وقوع فساد، عده ای آن را طبق روال معمول به دولت قبل نسبت دادند و اما پس از قطعی شدن این فساد بزرگ ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی منصوبان دولت یازدهم و بازداشت تعدادی از دست اندرکاران این فساد، رسانه های دولت و جریان اصلاحات سکوت پیشه کرده اند! رئیس جمهور  هم که در مجلس آن را وام قلمداد کرد(!) گویا با هنرمندی و با استفاده از اصل تدبیر، آن هم از منظر اعتدال، می توان به مردم فهماند که :”فساد ۸هزار میلیاردی از فساد ۳ هزار میلیاردی که بزرگترین فساد در تاریخ بشر بود، بسیار کوچک تر و حتی یک رقم ناچیز و قابل اغماض است!”

 

امراله جوانی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi