پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:26:23 - جمعه 3 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای وام ازدواج دانشگاه آزاد
مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک از ارائه تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد که تاریخ عقد آن‌ها از ۶ شهریور سال گذشته است تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

به گزارش “دانشجوآزاد“به نقل از ایسنا،محمود شیردل گفت: در طرحی که پست بانک بر اساس آن به دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد تسهیلات می‌پردازد، هر یک از زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها از ۶ شهریور سال گذشته است، می‌توانند با تکمیل پرونده و مراجعه به کلیه شعب پست بانک تا ۱۵ مهرماه تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی افزود: بنابر این طرح، دانشجویانی که قبلا در سامانه دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده و پست بانک را انتخاب کرده‌اند می‌توانند برای هر فرد ۱۰ میلیون و برای یک زوج ۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که البته محل هزینه‌ کرد آن به عهده خود دریافت‌کننده بوده و شرایطی از جمله خرید کالا برای آن تعیین نشده است.

مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک با بیان اینکه اعتبار این طرح با توافق بین پست بانک و دانشگاه آزاد تامین شده، اظهار کرد: میزان آن سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان و برای امسال ۶۰ میلیارد تومان است. همچنین حدود ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از سال گذشته تا امسال تسهیلات ازدواج ۱۰ میلیونی پست بانک را دریافت کردند که ۵۲۰۰ نفر مربوط به سال گذشته و ۶۰۰۰ نفر مربوط به سال جاری است.

انتهای پیام/M

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi