پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:23:50 - چهارشنبه 2 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان توسط خدام رضوی
خادمان و مسئولین کانون های خدمت رضوی در استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در بیمارستان افضلی پور از کادر درمانی این مجموعه درمانی تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش دانشجو آزاد؛ سیدحسین صابری مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آستان کرمان در جمع مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان افضلی پور کرمان ضمن تشکر از خدمت جهادی پرستاران ، بهیاران و پزشکان این مجموعه درمانی گفت: تولیت آستان قدس رضوی حجه الاسلام و المسلمین مروی دستور دادند تا در کنار مدافعان سلامت به نمایندگی از ایشان  خدمت برسیم لذا  به منظور تشکر از این عزیزان که طی چند ماهه گذشته امور زندگی شخصی خود را کنار گذاشتند و به پرستاری ازبیماران ناقل به ویروس منحوس کرونا سنگر جهادی برگرفته از ایثار انتخاب کرده اند لذا امیدواریم  خداوند متعال  از شما عزیزان قبول بفرماید.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی خادمان سلامت پیش  قراولان جهاداکبر در عرصه خدمت از ارزش های انسانی هستند اکنون نیز هفته دفاع مقدس  این تلاش و ایثار رنگ و بویی دیگر با خدمت خاضعانه مدافعان سلامت گرفته است .

دکتر مهرالحسنی مدیریت بیمارستان افضلی پور کرمان در ادامه مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان این مجموعه توسط خادمان رضوی آستان قدس گفت: خادمان همچون ویروس کرونا ما را غافیل گیر کردند و فضای بیمارستان را از انوار معنوی کردند.

وی افزود: معصومین انبار الهی در زمین هستند و آنچه که در سلام های  روایت شده به معصومین وجود دارند و ما مرتب عرض می کنیم، نشان دهنده همین انبارهای معنویت است که ما با تمسک به این چراغ های هدایت، تاریکی ها را به روشنایی تبدیل می کنیم و با توکل به آنان درراه خدمت به مردمان  برای ابدیت خودمان  به دنبال ذخیره معنوی هستیم لذا امیدواریم هرچه بهتر بتوانیم خدمات خود را باقیات و صالحاتی قرار بدهیم که قابل عرضه به درگاه ربوبیت باشد.

محمد رضا احمدی معاون فرهنگی آستان قدس رضوی درادامه اذعان کرد: طبق دستور تولیت استان قدس رضوی توجه خدام  به بیمارستان هایی است که برای خدمت به مردم در عرصه  مبارزه با بیماری کرونا در جنگ هستند لذا تلاش داشته ایم تا با حضور ذاکران و مداحان جهت تجدید روحیه معنوی در این بیمارستان ها بپردازیم.

وی افزود: امروز هم در هفته دفاع مقدس در بیمارستان افضلی پور کرمان حضور یافته ایم تا با عرض ارادت به جهادگران عرصه سلامت از این عزیران تجلیل کرده و تشکر ویژه تولیت آستان قدس را به عرض این خادمان سلامت برسانیم لذا امیدواریم هر چه سریعتر این بیماری منحوس از این کشور شیعه و کل مسلمانان جهان به حق آقا علی بن موسی بر چیده شود.

در پایان احمدی خاطر نشان کرد: در ایام شهادت پیامبر اکرم، امام حسن و شهادت امام رضا و عرض ارادتی دیگر  به خادمان سلامت در این بیمارستان و پیامبراعظم خواهیم داشت.

انتهای پیام /طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi