پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:26:21 - چهارشنبه 28 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمار اعزام دانشجویان به عتبات/ اعزام تا پایان فروردین ۹۵
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیش از دو هزار و ۶۰۰ دانشجو به عتبات عالیات سفر کرده اند که از این تعداد ۲۴ کاروان زمینی و ۴۲ کاروان هوایی اعزام شده‌اند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:محمد زارع، از اعزام بیش از ۲۶۰۰ دانشجو به عتبات عالیات در چهاردهمین دوره اعزام های این ستاد خبر داد.

وی افزود: چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات از ۵ بهمن ماه آغاز شده و این اعزام ها تا پایان فروردین ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: تاکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ دانشجو در قالب ۶۶ کاروان به عتبات عالیات سفر کرده اند که از این تعداد ۲۴ کاروان زمینی و ۴۲ کاروان هوایی اعزام شده اند. و تا پایان فروردین ماه ۹۵ آمار اعزام ها به بیش از ۱۱ هزار نفر خواهد رسید.

وی گفت: با توجه به اینکه تمامی کاروان های دانشجویی دارای روحانی هستند؛ از این رو ستاد عتبات دانشگاهیان، مداحان ثابتی را در نجف و کربلا در نظر گرفته است که مراسم استقبال و زیارت اول در حرم و وداع شب آخر در کربلا و نجف، زیر نظر روحانی کاروان و با حضور مداحان اعزامی برگزار می شود.

زارع یادآور شد: همچنین کارهای فرهنگی با اشراف بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و در نجف ویژه دانشگاهیان انجام می شود که از آن جمله اعزام دانشگاهیان برای زیارت حربن یزید ریاحی با روایت گری مصور توسط راوی و نماینده بعثه در مرقد مطهر ایشان برگزار می شود.

وی اعلام کرد: همچنین همایش های جداگانه ای در کربلای معلا در بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود که دانشجویان در این همایش تجدید میثاق مجددی با امام، شهدا و مقام معظم رهبری می ببندند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi