پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:08:06 - یکشنبه 17 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:
آمادگی وزارت علوم و دانشگاه آزاد برای پذیرش اساتید و دانشجویانی ایرانی درآمریکا/ پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون آموزش در حال پیگیری است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:بعد از فرمان نابخردانه ترامپ، دانشگاه آزاد و وزارت علوم اعلام آمادگی کامل کردند تا مقدمات پذیرش اساتید و دانشجویان ایرانی در آمریکا را فراهم کنند.

فرهاد فلاحتی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با وضعیت دانشجویان ایرانی محصل در آمریکا گفت: بعد از فرمان نابخردانه ترامپ، دانشگاه آزاد و وزارت علوم اعلام آمادگی کامل کردند تا مقدمات پذیرش اساتید و دانشجویان ایرانی در آمریکا را فراهم کنند به طوریکه مشکلی برای این عزیزان پیش نیاید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: البته هنوز راهکارهای عملیاتی دانشگاهها به اطلاع کمیسیون آموزش نرسیده است اما قطعا کمیسیون در راستای رسالتِ کمک به آموزش عالی کشور همه توان خود را به کار خواهد گرفت و هرجا نیاز به هماهنگی با دولت و وزارتخانه متبوع باشد کوتاهی نخواهد کر.

وی افزود: تا امروز این موضوع در کمیسیون به عنوان دستورکار مطرح نشده است اما اگر ضرورت پیدا کند قطعا به این قضیه ورود خواهیم داشت.

فلاحتی در خصوص رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون توضیح داد: کمیته‌ ویژه مجلس برای رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون آموزش تشکیل شده است و سه نفر از اعضای کمیسیون در حال پیگیری موضوع هستند تا نتیجه را به کمیسیون اعلام کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi