پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:27 - شنبه 4 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آل سعود انتقام شکست‌های خود را با سوء مدیریتش در مناسک حج از مسلمانان می‌گیرد
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: عده‌ای معتقد هستند که ال سعود انتقام شکست‌های خود در یمن و عراق و دیپلماسی‌های بین‌المللی را با سوء مدیریت خود در مناسک حج از مسلمانان می‌گیرد.

به گزارش “دانشجو آزاد”، رضا روستایی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فاجعه‌ منا گفت: حج امسال در واقع حج تلخ و خونینی برای زائران بیت الله الحرام بود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: حوادث سقوط جرثقیل و کشته شدن زائران خانه خداوند و کشته شدن مسلمانان در رمی جمرات هیچ توجیهی به جز بی‌کفایتی عربستان ندارد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعدادی زیادی از زائران کشور‌های مخلتف با محدودیت‌هایی به حج می‌روند؛ بیان داشت: متاسفانه روز به به روز از کیفیت خدمات ارائه شده به حجاج توسط عربستان کاسته می‌شود و این مسئله بیان کننده و نشان دهنده‌ ناتوانی آنان است.

روستایی با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید در مورد مدیریت حرمین شرفین تصمیم جدی‌ بگیرند؛ تصریح کرد: کشوری که دستش به خون مسلمانان دنیا آغشته است، صلاحیت مدیریت حرمین امن الهی را ندارد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: البته عده‌ای معتقد هستند که ال سعود انتقام شکست‌های خود در یمن و عراق و دیپلماسی‌های بین المللی را با سوء مدیریت خود در مناسک حج از مسلمانان می‌گیرد.

وی افزود: مناسک حج امسال به دلیل سوء مدیریت عربستان نه تنها موجب وحدت جامعه اسلامی نیست؛ بلکه زمینه تفرقه و شکاف بین مسلمانان را هم باعث می‌شود.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در جوامع بین المللی بازتاب اینکه مسلمانان قدرت اجرایی یک مراسم را ندارد، بسیار بد است.

روستایی با تاکید بر اینکه خوب است که رئیس جمهور در سفر به نیویورک جلساتی را با سران کشورهای اسلامی در رابطه با این رخداد برگزار کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi