پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:58:04 - شنبه 4 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آقای ظریف ظرافتتان را گاهی چه می شود؟
جناب ظریف رفتار شما باید پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی باشد، رفتارهای اخیرتان گویای این واقعیت نبود، شما را گاهی چه می شود؟ً! لطفا کمی تجدید نظر!

به گزارش “دانشجو آزاد” مدتی است می خواهیم با دنیا مذاکره کنیم، مدتی است میخواهیم از طریق گفتمان با دنیا مشکلاتمان را حل کنیم، خدا کند که حل شود، تاکنون که سودی نبردیم از این مذاکرات؛ لطفا جلوی ضررها گرفته شود.

چشم بیش از ۷۰ میلیون نفر به تیم مذاکره کننده است به تصمیمات و اقداماتشان، چشمان نگران ملتی به ژنو است که مباد از دست بدهیم هرچه را در ۳۶ سال به بهای جان جوانانمان کسب کردیم.

جناب ظریف؛ مذاکرات دلمان را که شاد نمی کند، حداقل دردی بر دلمان نگذارد، در روزهایی که دل قریب دو میلیارد مسلمان از حرکت سخیف مجله شارلی ابدو در توهین به پیامبر خوبیها به درد آمده بود، سفر شما به فرانسه چه پیامی داشت؟ و آیا قدم زدن شما با جان کری در راستای محکوم کردن این اقدام بیشرمانه بود؟؟؟! اگر این رفتارها برحسب غفلت و اشتباه بود که چگونه بپذیریم مسئولی در این سطح چنین اشتباه فاحشی بکند و اگر عامدانه و با برنامه ریزی قبلی بود که عزت و غرور ملتی در خیابانهای ژنو  کمرنگ شد.

جناب وزیر؛ شما زبان گویای بیش از ۷۰ میلیون نفر در عرصه بین الملل هستید و همه دنیا باید هدف، آرمان، ارزش ونظر ملت ایران را از حرفها و رفتار شما بخوانند؛ شما یک شخص نیستید رفتار شما نشان دهنده ایده و افکار شخص شما نیست بلکه آیینه افکار ملت ایران است.

اینجا بحث حزب و جناح نیس اینجا بحث آبرویست که ملت برای کسب آن خون دادند جوان دادند؛ چه جانها که رفت تا عزت نرود تا غرور ملت نرود. چه خوب بود قبل از هر کاری کمی هم ملاحظه دلهای مادران شهدا را می کردید.

جناب ظریف رفتار شما باید پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی باشد، رفتارهای اخیرتان گویای این واقعیت نبود، شما را گاهی چه می شود؟ً! لطفا کمی تجدید نظر!

مگذارید فکر کنیم عنوان بچه های انقلابی رهبری را فراموش کرده اید؛ مگذارید شما را از جبهه ملت انقلابی جدا بدانیم.

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi