پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:16:15 - دوشنبه 9 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور از ۱۴ آذر
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۴ از ۱۴ آذر ماه خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا:حسین توکلی گفت: تعداد ۹۵ هزار و ۶۷۴ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت و رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال ۹۴ که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کرده اند که از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۰۳ نفر زن و ۳۸ هزار و ۷۷۱ نفر مرد هستند.
وی ادامه داد: فهرست اسامی تعداد ۵۸ هزار و ۳۸۶ پذیرفته شدگان نهایی رشته های مذکور از بعدازظهر روز گذشته هشتم آذر ماه روی سایت سازمان قرار گرفته که از این تعداد ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر زن و ۲۵ هزار و ۵۸۶ نفر مرد هستند. همچنین ۱۰۸ نفر بر اساس آزمون (در رشته های پزشکی) پذیرفته شده اند که از این تعداد ۶۴ نفر زن و ۴۴ نفر مرد هستند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان در مورد زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی توضیح داد: چنانچه دانشگاهی که داوطلب در آن پذیرفته شده است برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت نام اعلام نکرده است، داوطلبان ضرورت دارد در یکی از روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi