پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:45:04 - پنجشنبه 28 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز ثبت نام طرح کوثر در دانشگاه علمی کاربردی
مسوول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت نام طرح قرآن کریم(طرح کوثر) در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام سیدعباس موسوی گفت: طرح قرآن کریم (طرح کوثر) در دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور با هدف گسترش رویکرد دانشجویان به حفظ قرآن کریم و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و آشنایی دانشجویان، استادان و کارکنان با مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و تحقق منویات و خواسته های مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی اظهار داشت: ثبت نام در طرح کوثر آغاز شده و علاقه مندان می توانند از طریق http://info.uast.ac.ir/nahadghoran در این طرح ثبت نام کنند.

موسوی با اشاره به این که در شیوه نامه این طرح، حفظ مقدماتی قرآن کریم هدف اصلی برگزاری طرح کوثرعنوان شده است گفت: علاقه مندان به ویژه مربیان قرآن کریم می توانند این شیوه نامه را به صورت آنلاین در http://info.uast.ac.ir/nahadghoran مشاهده کنند.

** ۲۹ رییس دبیرخانه هیات امنای استانی انتخاب شدند

رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی از انتصاب ۲۹ رییس دبیرخانه هیات امنای استانی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مجتبی علوی فاضل رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد گفت: همانطور که می دانید بخشنامه طرح تجمیع ۲ با ابلاغ بخشنامه ساختار و شرح وظایف دبیر، دبیرخانه و کمیسیون های هیأت امناء و شوراهای تخصصی استان آغاز و به سرعت مراحل اجرایی آن با همکاری استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی ماهیت این بخشنامه را چابک سازی، سرعت بخشیدن، اعتماد بیشتر توام با اعطای مسئولیت به استان ها دانست و افزود: گام اول در اجرای این بخشنامه تشکیل دبیرخانه هیات امنای استان بود که در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ابلاغ بخشنامه کار معرفی و موافقت با انتصاب ۲۹ نفر به عنوان رییس دبیرخانه هیات امنای استان انجام شد.

علوی فاضل به انتصاب ۲۹ رییس دبیرخانه هیات امنای استان اشاره کرد و گفت: دبیران هیات امنای ۲۹ استان کشور، اشخاص واجد شرایط را برای انتصاب به عنوان رییس دبیرخانه هیات امنای استان معرفی کردند که در کمترین زمان ممکن افراد بررسی و با انتصاب آن ها موافقت شد و در نهایت کار ابلاغ ۱۴ استان در روز گذشته و ۱۵ استان امروز انجام شد.

این گزارش به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی حاکی است که وی در ادامه خاطر نشان کرد: به این ترتیب معرفی رییس دبیرخانه هیات امنای استان اولین اقدام استان ها بود که سازمان مرکزی پاسخ داد و با انتصاب ۲۹ رییس دبیرخانه هیات امنای استانی گام اول برداشته شد.

رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: انتصاب رییس دبیرخانه هیات امنای استانی ۲ استان باقی مانده نیز در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد تا گام اول که تشکیل دبیرخانه هیات امنای استانی است در سراسر کشور انجام شود.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi