پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:25:19 - پنجشنبه 19 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه ای به نمایندگان کرمان درمجلس؛
آرا نمایندگان مجلس در خصوص تایید یا رد اعتبارنامه تاجگردون باید شفاف شود
چهار دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر کرمان در نامه‌ای به ۱۰ نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت آرای آنان در خصوص تایید یا رد اعتبارنامه تاجگردون شدند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ چهار دفتر بسیح دانشجویی شهر کرمان در نامه‌ای خطاب به ۱۰ نماینده مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت آرا آنان در خصوص تایید یا رد اعتبارنامه تاجگردون شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مردم شریف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، نظر به ماجرا‌های اخیر پیش آمده در مجلس شورای اسلامی و رد اعتبارنامه آقای تاجگردون، نماینده سابق مردم گچساران و باشت توسط نمایندگان مجلس یازدهم، سوالات زیادی در افکار عمومی پیرامون این موضع ۱۰ نماینده مردم استان کرمان در این خصوص و همچنین رای آن‌ها به رد یا تایید اعتبارنامه این نماینده مطرح شده است؛ سوالاتی که تاکنون بدون پاسخ از طرف تمامی نمایندگان باقی مانده است و هیچ تلاشی در جهت پاسخگویی به مردم صورت نپذیرفته است.

بدیهی است که پاسخگوی یک نماینده که به نمایندگی از مردم یک یا چند شهرستان در مجلس حضور دارند، جزو وظایف او می‌باشد و نیاز به پیگیری و نام زدن ندارد، اما در هر صورت افکار عمومی منتظر پاسخ نمایندگانشان در خصوص سوالات مطروحه می‌باشند. لازم به ذکر است، مسئله تایید اعتبار نامه آقای تاجگردون به خودی خود موضوعیت خاصی ندارد و مانند سایر اتفاقات مجلس است، اما از آنجایی که ظن فساد به وی می‌رود و اسناد زیادی پیرامون مفاسد احتمالی وی در رسانه‌ها منتشر شده است این مسئله اهمیت پیدا می‌کند که رای نمایندگان استان کرمان به اعتبارنامه چه بوده است و موضع آن‌ها چیست.

مسئله فساد چیزی است که در استان کرمان نیز به کرات با آن درگیر هستیم و بخشی از حل این مسئله قطعاً به دست نمایندگان مجلس این استان است پس رای به رد یا تایید اعتبار نامه آقای تاجگردون معیار خوبی برای محکم شدن اراده و انگیزه مجمع نمایندگان استان پیرامون مبارزه با فساد می‌باشد. فلذا مستدعی است مانند تعداد دیگری از نمایندگان مجلس این دوره که رای خود را شفاف اعلام کرده‌اند نمایندگان استان کرمان نیز رای خود را به صورت شفاف با مردم و رسانه‌ها آن‌ها در میان گذاشته و آن را منتشر کنند. قضاوت بر عهده افکار عمومی و مردمی که آن‌ها را نمایندگی می‌کنید خواهد بود. همچنین امیدواریم مسئله شفافیت آرا و اقدام به شفاف کردن رای زین پس بیشتر از این توسط نمایندگان مردم شریف استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi