پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:04:47 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آبروی هندبال کرمان دستمایه عده ای غیر حرفه ای
تیم هندبال بانوان مس کرمان در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هندبال از ترس باخت حاضر به عزیمت به سبزه وار و مقابله با این تیم نشد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر:در آغاز هفته ششم رقابتهای لیگ برتر هندبال , تیم مس کرمان مهمان تیم ثامن الحجج سبزه وار بود که به دلیل ترس از باخت سنگین حاضر به رویارویی با این تیم نشد و بطور کل قید سفر به این شهر را زد.

 

بانوان هندبالیست مس کرمان که در این فصل بر خلاف آقایان چندان حال روز خوشی را سپری نمیکنند و با شکست های پیاپی , بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی جا خوش کرده اند , این هفته نیز به نوعی دیگر باعث رفتن آبروی هندبال کرمان شدند و با عدم حضور خود در یک دیدار هم به لیگ برتر و هم به علاقه مندان ورزش در کرمان توهین کردند .

 

مس کرمان که در دور رفت نیز با اختلاف بسیار سنگین مغلوب تیم ثامن شده بود در این هفته به نوعی ترجیح داد پول خود را حفظ کند و با عدم سفر به سبزه وار از هم شکست در نتیجه و هم مالی جلوگیری کند , اما باید مسئولان امر به این موضوع واقف باشند که در مسابقات ورزشی سوای نتیجه مسائل حرفه ای و اخلاقی هستند که ماندگارند و باید بدانند که با این عمل خود توهین بزرگی به جامعه هندبال کرده اند وچه بسا جدول رده بندی را دستخوش اتفاقات تازه ای کنند .

 

بازیکنان مس کرمان باید بجای تفکر در این زمینه ها و چیدن برنامه جهت عدم عزیمت کمی در زمینه حرفه ای فکر کند و با برنامه ریزی و تمرین مناسب دیگر باعث به وجود آمدن چنین  مشکلاتی نشوند .

 

تا پایان هفته ششم رقابتها تیم مس کرمان بدون امتیاز در رده انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است .

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi