پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:41:12 - چهارشنبه 11 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانه چهار دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان؛
کذب بودن نطق پروانه سلحشوری در خصوص وضعیت دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرمان
چهار دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان با صدور بیانیه‌ای نطق هفته گذشته پروانه سلحشوری در خصوص وضعیت دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرمان را کذب خواندند.

به گزارش “دانشجو آزاد” چهار دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان با صدور بیانیه‌ای نطق هفته گذشته پروانه سلحشوری در خصوص وضعیت دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرمان را کذب خواندند.

در این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی

بیانیه بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ایام ولادت بانوی ایستادگی و مظهر صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س)، آن بانوی رشید و فاتح نبرد کربلا که به ما یاد دادند راه پیروزی در برابر باطل به جز ایستادگی، زیر بار ذلت نرفتن و صداقت نیست.

در چند روز گذشته نطقی از خانم پروانه سلحشوری منتشر شد که در واقع به پخش اکاذیب پرداخته اند.
اولاً با توجه به اینکه ایشان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هستند از ایشان انتظار می‌رود که نسبت به مسائل حوزه نمایندگی و شهر خودشان دغدغه‌مند باشند و پیگیر مطالبات مردم حوزه و شهر‌هایی که مربوط به عنوان نمایندگی ایشان نمی شود نباشند.

ثانیاً ایشان سخنانی را در رابطه با انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مطرح نموده اند که به طور قطع غلط و اشتباه است، زیرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان انجمن اسلامی دانشجویان وجود ندارد؛ بنابراین دانشجویی هم با عنوان اعضای انجمن اسلامی واحد کرمان وجود ندارد، اما ایشان در سخنانشان اشاره کرده اند «دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرمان» و چنین چیزی صحت ندارد.

ثالثاً ایشان نیز مطرح کرده اند که کتک کاری شده است و دانشجویان را کتک زده اند آن هم به سبب اینکه آن دانشجویان نسبت به توهین‌های صورت گرفته به آقای روحانی و ظریف اعتراض داشته اند. ضمن اینکه اعلام می‌نماییم ایشان این سخن را غلط در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده اند و کذب است توضیح کوتاهی در رابطه با اتفاق پیش آمده عرض می کنیم.

در روز جشن به مناسبت روز دانشجو تعدادی دانشجو خود سر و با عدم هویت شخصیت حقوقی به همراه تعدادی لیدر خانم به سالن جشن دانشگاه آمده و با استفاده از لیدر‌های خانم خود تعدادی پلاکارد را در سالن جشن به دست گرفتند، در همین حین حراست و دانشجویان انتظامات جشن به آن‌ها اعلام میکنند.

این اقدام شما غیر قانونی است و به آن‌ها نسبت به جمع آوری پلاکارد‌ها اخطار می‌دهند، اما مجدداً افرادی با باز کردن بنری سعی به ایجاد فضایی متلاطم می‌کنند. متاسفانه از جایی که آن تعداد دانشجو در آن روز به قصد ایجاد تشنج و سو استفاده رسانه‌ای نسبت به شعار‌ها پلاکارد و اهداف خود به سالن جشن آمده بودند که موفق نشدند و با آن‌ها برخورد شد، ادامه کار خود را به محیط باز دانشگاه بردند و آنجا ابتدا آن‌ها اقدام به ایجاد سر و صدا و بلوا کردند و با دانشجویان انتظامات جشن با بی احترامی تمام برخورد کردند که در اینجا حراست دانشگاه با حضور به موقع قائله را ختم بخیر کرد.

نکته قابل توجه در اقدامات این چند دانشجویان خودسر این است که دقیقاً در برهه‌ای از زمان قصد انجام چنین اعمال فتنه برانگیزی داشتند که هنوز شعله آتش اغتشاشات آبانماه ۹۸ خاموش نشده بود. پس سخنی که ایشان مطرح کرده است که کتک کاری شده است کذب است.

همچنین همانطور که از شرح واقعه بالا مشخص است به هیچ عنوان توهینی به آقای روحانی و ظریف صورت نگرفته است و آن تعداد دانشجو با چنین اقداماتی قصد سوء استفاده رسانه‌ای را با ایجاد آشوب و فتنه در جشن روز دانشجو داشتند.

بسیج و تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان این اقدام تاسف آور خانم سلحشوری که اقدام به پخش اکاذیب در صحن علنی مجلس کرده اند را محکوم می کنند و خواستار برخورد قانونی مراجع مربوطه با این نماینده مجلس شورای اسلامی هستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد واحد کرمان
جامعه اسلامی دانشگاه آزاد واحد کرمان جنبش ضد صهیونیست دانشگاه آزاد واحد کرمان

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi