پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:27:06 - دوشنبه 27 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود دادستانی به پروژه هتل بام کرمان
سید محمدامیر گنجعلیخانی گفت: دادستان کرمان از ورود این نهاد قضایی به ابهامات پروژه هتل بام خبر داد، این رخداد بعد از شکایت فعالین دانشجوئی و مخالفین کوه‌خواری، پیرامون اقدامات انجام شده سازمان میراث فرهنگی ، درباره قلعه ملی شیوشگان و مسائل مربوط به پروژه هتل‌بام صورت گرفته است.

سید محمدامیر گنجعلیخانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد ” گفت: دادستان کرمان چند روز پیش خبر از ورود به ابهامات پروژه هتل بام کرمان داد و حال، بعد از شکایت فعالین دانشجوئی و مخالفین کوه‌خواری، دادستانی کرمان از میراث فرهنگی استان درخواست پاسخگوئی پیرامون اقدامات انجام شده این سازمان، درباره قلعه ملی شیوشگان و مسائل مربوط به پروژه هتل‌بام را داشته است.

گنجعلیخانی افزود: در صورتی که میراث فرهنگی تنها و تنها، بخشی از حقیقت را به دادستانی اعلام کند و تحت نفوذ و فشار از سمت جریان‌های قدرت و ثروت قرار نگیرد، به زودی این پروژه با دستور دادستانی متوقف خواهد شد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: ورود دادستان کرمان به به پرونده هتل‌بام، جای تقدیر دارد. نظارت رسانه‌ها، مطالبه‌گری افکار عمومی و رسیدگی قضائی، سه ضلع مبارزه با فساد در استان کرمان هستند که در پروژه هتل‌بام دست به دست هم داده‌اند تا حقوق عامه احیا و از آن، صیانت شود.

در نامه بازپرس این پرونده خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان در خصوص پروژه بام کرمان را ببینید: 

آماده//ورود دادستانی کرمان به پروژه هتل بام صاحب الزمان جای تقدیر دارد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi