پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:27:54 - پنجشنبه 30 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه:
مستضعفان وارثان زمین هستند
جنبش بسیج دانشجویی استان کرمان طی قرائت بیانیه ای خشم و انزجارخود را به توافق ننگین امارات متحده عربی و رژیم کودک کش اسرائیل در جوار سردار مقاومت به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش “دانشجو ازاد ” جنبش بسیج دانشجویی استان کرمان طی قرائت بیانیه ای خشم و انزجارخود را به توافق ننگین امارات متحده عربی و رژیم کودک کش اسرائیل در جوار سردار مقاومت به گوش جهانیان رساندند.

به علت رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا؛این بیانیه به صورت زنده از شبکه های مجازی منتشرشد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد؛

بسمه تعالی

وارثان زمین مستضعفانند

قرارگاه دانشجویی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استان کرمان با توجه به توافقنامه امارات متحده عربی با رژیم غاصب صهیونیستی ضمن محکومیت این قرارداد ننگین، مراتب اعتراض رسمی خود به نمایندگی از ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی را اعلام می دارد،

 امروز جهان اسلام شاهد واقعه غمبارعقد اخوت حکام فاسد عربی با شیاطین عبری و غربی است و ملل مسلمان و آزاده در جوشش و خروش این ذلت هستند و غیرت مسلمانان عرب و غیر عرب امروز فوران کرده و به زودی روزی  فرامی رسد که این خشم طومار حکام خود فروخته را بپیچد .

ما هیچ گاه ننگ این قرارداد ذلت بار را به نام ملت مسلمان عرب نمی نویسیم بلکه مفاد و عواقب  این ذلت نامه بر گردن حکام عرب است که چنین سرسپرده رژیم غاصب و اربابش آمریکای جنایت پیشه شده‌اند و خواست ملت خود را نادیده گرفته اند .

کشورهای عربی برای ادامه حضور و رهبری آمریکا در منطقه حاضرند هزینه‌های گزافی پرداخت کنند؛ کشورهایی چون عربستان سعودی وامارات متحده در حوزه خلیج فارس نقش پیشقراول را در این زمینه دارند، حکام این کشورها ادامه حیات سیاسی خود را مدیون حضور و رهبری آمریکا در منطقه و حمایت از آنها در مقابل تهدیدات ناشی از سوی مردم خودشان و مقاومت ارزیابی می‌کنند.

 حکام این کشورها علاوه بر این که حاضرند از کیسه مردم خود هزینه تسلیحاتی آمریکایی ها را به موضوع منظور ویران ساختن کشورهای اسلامی و عربی همچون لیبی، سوریه، یمن و غیره را بپردازند همچنین این آمادگی را از خود نشان داده‌اند تا برای این منظور سرزمین های اسلامی و عربی را نیز به صهیونیست ها تقدیم کنند و یا آنها را به تجزیه و ورشکستگی بکشانند اما این ملت ها بدانند که پذیرش چنین  حکامی نتایجی غیر از این نخواهد داشت اگر همچنان در غفلت و سکوت باقی بمانند.

 حاکمان مرتجع عربی بدانند بنا به فرمایش سید مقاومت امام خامنه ایی مد ظله العالی این خانه از خانه عنکبوت سست تر است و تکیه بر خانه سست نشان دهنده عمق حماقت آنهاست.

پس بهتر است به خود آیند و این ذلت ابدی را به دوش نکشند، نفس های این رژیم پلید به شماره افتاده است و به زودی شاهد نابودی اسرائیل و شکوفایی دوباره فلسطین و منطقه خواهیم بود.

 حاکمان دست‌نشانده عربی بدانند که حذف عادلانه و به حاشیه راندن حق سرزمینی فلسطینی‌ها و از بین بردن گروه‌های مقاومت تلاشی برای فتنه افکنی و به راه انداختن جنگ های طایفه‌ای و نژادپرستی در منطقه  است و غارت سرمایه های مادی و معنوی کشورهای منطقه به نفع آمریکا و صهیونیست ها در جهت  تضعیف و تجزیه کشورهای قدرتمند منطقه و به قدرت رساندن دولت های دست نشانده واست که هدف آن  تبدیل رژیم صهیونیستی به ژاندارم منطقه می باشد .

طرح آمریکایی-عربی به رسمیت شناختن اشغالگری  صهیونست ها و شهرک‌سازی در کرانه باختری و نقش آفرینی اعراب خود فروخته در جهت ترویج افراطی گری در منطقه،  در راستای تعمیق وابستگی هرچه بیشتر منطقه به آمریکا صورت می گیرد لذا فقط از طریق تفکر مقاومت و مبارزه می توان به اهداف و حقوق خود رسید.

صهیونیست‌ها راهی جز این باقی نگذاشته اند،  تنها با ایستادگی جهان اسلام و همراهی با نهضت مقاومت اسلامی می توان در جهت مبارزه با تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی در جهت استیفای حقوق فلسطینیان را در مقابل فشارها و چالش ها و توطئه های غربی عبری و عربی تلاش کرد و ایستاد.

 ما فرزندان روح الله و خون خواهان سپهبد شهیدمان این جنایت و ظلم کشورهای مرتجع عربی را نسبت به امت اسلام فراموش نخواهیم کرد، حاکمان و سردمداران این کشورها و حامیانشان بدانند؛ دیری نخواهد پایید که وجود منحوس آمریکا از منطقه پاک خواهد شد، شما با سیل خشم و امت اسلامی روبه رو خواهید شد.

انشاالله با استعانت از خداوند متعال و با یاری گرفتن از ارواح مطهر شهدای اسلام به زودی پا بر خرابه های اسرائیل می گذاریم و نماز خود را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد .

ومکرو مکرالله والله خیرالماکرین

انتهای پیام /طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi