پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:46:02 - چهارشنبه 2 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نشست با کمیسیون اصل ۹۰؛
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی دو هفته به تخلفات زیر مجموعه‌های خود رسیدگی می‌کند
دبیر سابق جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: با برگزاری چند جلسه با اعضای کمیسیون اصل ۹۰، مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران تا دو هفته آینده گزارش کاملی از تخلفات دو شرکت زیر مجموعه خود ارائه خواهد داد.

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری چند جلسه با اعضا کمیسیون اصل ۹۰ و سعد محمدی، مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران جهت پاره‌ای از توصیحات در کمیسیون اصل ۹۰ حاضر شد.

استبرقی ادامه داد: طی این جلسه مقرر شد آقای سعد محمدی تا دو هفته آینده گزارش جامع و کاملی از تخلفات دو شرکت ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان به کمیسیون ارائه داده و پیگیری‌های مجدانه و بدون هیچ ملاحظه‌ای جهت احقاق حقوق سهامدارن به عمل آورد.

این فعال دانشجویی افزود: تشکل‌های دانشجویی کرمان به آقای سعد محمدی توصیه می‌کنند که در مقابل فشار‌های ارباب قدرت اندکی کوتاه نیاید؛ حتی اگر متخلف به هر فرد با هر مسئولیتی منتسب باشد. باید بدون هیچ درنگ خاصی خاطیان را بدست قانون بسپارید.

وی تاکید کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی برای کشور زیبنده نیست نزدیکان افراد صاحب منصب، با نفوذی که دارند به اموال عمومی دست اندازی کرده و از حاشیه امن و حمایت آن مسئول برخوردار باشند. شایسته نیست تا مدیری خواست با جریان فساد برخورد کند با تهدید به اخراج نگذارند پرونده‌ها مسیر صحیح خود را طی کند.

استبرقی در پایان گفت: جنبش دانشجویی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری همچنان به مطالبه گری خود ادامه داده و به فضل الهی نمی‌گذارد مسئولین ناپاک و نزدیکان آنان به اهداف خود در بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان برسند.

انتهای پیام/ طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi