پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:33:13 - پنجشنبه 3 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانشین بسیج دانشجویی کشور:
مدافع حرم جمهوری اسلامی باید جهاد تبیین کند
کیخا گفت: مسیر حاج قاسم را ادامه بدهیم و با جهاد تبیین مدافع حرمی به عظمت جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش دانشجو آزاد: علیرضا کیخا، پنجشنبه(۳ آذر) در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان در محل گلزار شهدا که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛ با اشاره به حاکمیت ابرقدرت های شرق و غرب گفت: تئوری وابستگی، ملت ها را مجبور می کند که وابسته به ابرقدرت ها باشند.

جانشین بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه به ملت ها قبولانده اند که اگر می خواهید زندگی کنید باید وابسته به ما باشید و این تئوری سال ها تولید دانش، علم و تکنولوژی شد و در دانشگاه ها تدریس می شود؛ افزود: برای این تئوری تاریخ سازی کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ها وابسته به دو قدرت شرق و غرب شدند و ابرقدرت به معنای واقعی کلمه آمریکا و شوروی بودند؛ تصریح کرد: امروز دانشجویان ما می گویند زیر بیرق وابستگی نیستیم.

وی با بیان اینکه امام(ره) ۴۳ سال قبل با فهم دقیق از تاثیر تئوری وابستگی بر ملت های دنیا فرمود می خواهیم حکومتی تشکیل بدهیم که اولین گام آن استقلال است؛ تصریح کرد: بدون استقلال و استراتژی عدم وابستگی، امکان تحقق آزادی وجود ندارد.

کیخا خاطرنشان کرد: کسانی که شعار توخالی “زن؛ زندگی و آزادی” را مطرح می کنند اگر کمی تفکر کنند ریشه این شعار در وابستگی است و اگر قرار باشد محقق شود چیزی جز اسارت نیست.

وی با تاکید بر مطالعه تاریخ و اشاره به این مطلب که ما ۴۳ سال قبل حیثیت و ناموس ۵۰۰ ساله غرب را نابود کردیم؛ گفت: نظریه پردازان می گویند ملت ها را باید با ابزار رسانه در اختیار بگیریم و اینگونه می توانیم امپراتور دنیا بشویم اما امام راحل زیر ظلم کدخدا-رعیتی در دنیا و در کشور زد.

جانشین بسیج دانشجویی کشور افزود: در نظام کدخدا- رعیتی ناخودآگاه ملت ها تحقیر می شوند؛ کشوری که کاپیتولاسیون می نویسد باور دارد نژاد برتر نژاد آنگلوساکسن است و همه باید زیر بیرق نظام لیبرال دموکراسی باشند و در چنین نظامی هواپیمای مسافربری ما را می زنند و به خلبان{مهاجم} مدال می دهند.

وی اظهار کرد: در نظریه امام اگر قرار باشد نظامی شکل بگیرد با وابستگی به غرب و شرق امکان ندارد و این نظام فقط برای شیعیان نبود؛ خطا است که بگوییم حکومت شیعه است زیرا این حکومت حتی برای دفاع از مسلمانان عالم شکل نگرفت{ که برای بشریت است}.

کیخا با بیان اینکه جهاد تبیین حکم است و اگر می خواهیم در این امر موفق باشیم باید تاریخ را بخوانیم و تاریخ انقلاب اسلامی و بلکه انقلاب مشروطه و غرب و رنسانس را بدانیم؛ افزود: این واقعیت که امکان دارد مسئولی ناکارآمد باشد و نیروی امنیتی خطا بکند، فرع و نظام اسلامی اصل داستان است و در این مسیر جنگ، فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و امسال پیش روی شما است و با نگاه به قله وقتی فتنه امسال که فتنه روایت ها و دروغ ها است اتفاق می افتد باید ایمان بیاوری که مسیر درست است و وقتی فتنه نباشد باید شک کنیم.

جانشین بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: برای جهاد تبیین باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم؛ حاج قاسم معجزه انقلاب اسلامی بود؛ اگر قرار بود جمهوری اسلامی تمام شود و شکست بخورد زمانی که ۴۰ نفر در جزایر مجنون ایستاده بودند و امام پیام داد حفظ نظام است، باید شکست می خوردیم و ۴۰ نفر ماندند و عراق بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گلوله بر سر آنان ریخت اما ایستادند.

وی تصریح کرد: اگر قرار بود جمهوری اسلامی شکست بخورد سال ۸۸ یک میلیون نفر از میدان انقلاب تا آزادی تجمع کردند، اما انقلاب محکم ایستاد؛ امروز که در شلوغ ترین روز در کل دانشگاه های کشور در چهلم مهسا امینی حدود ۱۸ هزار نفر در ۱۰۰ دانشگاه در میان ۳ مییون و ۲۰۰ هزار دانشجو و ۲۵۰۰ واحد دانشگاهی شدند.

کیخا با افزودن اینکه روز گذشته که فراخوان دادند در کل کشور ۴۰۰ نفر جمع شدند و این ها عددی نیست و می خواهند جَو رسانه ای ایجاد کنند و در اوج بدبختی و رذالت علیه تیم ملی ما، کشوری را تشویق کردند که در طول قرن ها جنایت کرده و هندوستان را اشغال کرد؛ افزود: کسانی امروز ادعای حقوق بشر می کنند که جنایتکاران و کودکشان تاریخ هستند اما جمهوری اسلامی را متهم می کنند.

وی با بیان اینکه این جنگ، سنگین ترین جنگ است زیرا جنگ روایت هاست؛ خطاب به دانشجویان گفت: حاج قاسم فرمود “جمهوری اسلامی حرم است” بیاییم با افتخار بگوییم تو برای دفاع از این حرم تکه تکه شدی و می خواهیم مثل تو این مسیر را جلو برویم و با جهاد تبیین مدافع حرمی به عظمت جمهوری اسلامی باشیم.

کیخا ادامه داد: حاج قاسم که در کربلای پنج، نهر جاسم، بدر، خیبر و … ممکن بود شهید شود اما ماند تا پیام شهداء را به ما منتقل کند و مدافع حرم شد و امروز آماده ثبت نام از دانشجویان برای دفاع از حرم {جمهوری اسلامی} هستیم.

وی در پایان به دانشجویان گفت: میدان بازی شما، علم و دانش و بصیرت و کلاس دانشگاه و خوابگاه و … است و با روایت و تبیین درست، دفاع کنید.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi