پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:30:08 - شنبه 18 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور؛
دانش در کشور باید عملیاتی و کاربردی شود
جلالی عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بستر رشد و شکوفایی دانشجویان را فراهم کندو اولویت این دانشگاه کیفیت است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ محسن شمسی رئیس دانشگاه جامع علمی کاریردی استان کرمان  صبح امروز در مراسم گرد همایی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: دانشگاه علمی و کاریردی بعد از انقلاب اسلامی به وجو آمده است، هدف از ایجاد این این دانشگاه کارآفرینی و اشتغال است.

وی با بیان اینکه آموزش های مهارتی جای خود را در کشور پیدا نکرده است تصریح کرد: فعالیت های علمی که خیلی در جامعه کم رنگ شده است لذا دانشگاه جامع علمی و کاربردی در تلاش است تا این کمبود ها را جبران کند.

شمسی افزود: دانشجویان باید بپذیرند که وارد مرحله ی جدیدی از زندگی شده اند و باید به دنبال کسب دانش و مهارت باشند.

در ادامه ی مراسم مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالوردو از انتخاب این دانشگاه عنوان کرد:در دانشگاه جامع علمی کاربردی در کنار کسب مهارت به شما مدرک هم داده می شود و دانشجویان باید کسب مهارت را اولویت قرار دهند.

جلالی با بیان اینکه قبل از انقلاب چند صد دانشجو در کشور وجود داشت گفت: امروزه هزاران دانشجو در کشور وجو دارد و کشور در مرز های دانش در حال حرکت است و محصولات دانشگاه ها ی کشور در دنیا خریدار دارد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ادامه داد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی زمانی تاسیس شد که کشور  در بحث مهارت و اشتغال ضعف داشت و توانست هزار و ۴۰۰ مرکز در کل کشور ایجاد کند.

وی با بیان این که دانش باید به عملیاتی و کاربردی تبدیل شود خاطر نشان کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بستر رشد و شکوفایی دانشجویان را فراهم کندو اولویت این دانشگاه کیفیت است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشجویان جدیدالورود گفت: قدر عمر ارزشمند خود را بدانید و این گذر زمان را به جایی هدایت کنید که نیاز جامعه را بر طرف کند و در حالی که تحصیل میکنید ومهارت کسب می کنید باید در کنار آن نشاط هم داشته باشید و مطالبه گر باشید.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi