پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:16:48 - چهارشنبه 20 شهریور 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست گروه جهادی زینبیون عنوان کرد:
حرکت جهادی دانشجویان در حاشیه شهر کرمان /اشتغال زایی و کارآفرینی بانوان منطقه ی سیدی
عبدالعلی زاده بیان کرد: گروه جهادی زینبیون با مشارکت دانشگاه های سوره و الزهرا جهت خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر کرمان شکل گرفته است.

 فاطمه عبدالعلی زاده سرپرست گروه جهادی زینبیون در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد: همه ی ما وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگی قشر محروم بیشتر رسیدگی کنیم. این وظیفه‌ی ما و وصیت امام (ره) است.

عبدالعلی زاده در خصوص تشکیل گروه جهادی زینبیون بیان کرد: این گروه جهادی با مشارکت دانشگاه های سوره و الزهرا جهت خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر کرمان شکل گرفته است.

سرپرست گروه جهادی زینبیون تصریح کرد: گروه جهادی زینبیون فعالیت خود را از تاریخ یک شهریور ماه در شهرک سیدی آغاز کرده است.

وی در ادامه مطرح کرد: جهت خدمت رسانی بهتر به مردم منطقه ی سیدی جهاد گران دو ماه نیاز های مردم این منطقه را بررسی کردند و کلاس ها بر اساس نیاز های مردم منطقه ی سیدی برنامه ریزی و اجرا شد.

سرپرست گروه جهادی زینبیون افزود: کلاس های کار آفرینی  از جمله آموزش ژله های تزریقی، شبه قالی، پادری، نمد دوزی، کیف های پارچه ای و آموزش خیاطی با هدف اشتفال زایی و کار آفرینی برای بانوان منطقه سیدی صورت گرفت.

عبدالعلی زاده با بیان اینکه کلاس های آموزشی برای رده های سنی  کودک و بزرگسال برگزار شد گفت: کلاس هایی از جمله آموزش کامیوتر، زبان انگلسی و کلاس های ورزشی برای بانوان و کودکان در منطقه ی سیدی برگزار شد

وی عنوان کرد:با توجه به اینکه اردوی جهادی گروه زینبیون در تاریخ ۱۷ شهریور ماه به اتمام رسیده است اما کلاس های ورزشی پایان نیافته است و برگزار می شود.

 عبدالعلی زاده در خاتمه اظهار کرد: در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی کلاس های مشاوره ی تربیت فرزند و همسرداری در منطقه ی سیدی برگزار شد که مورد استقبال بانوان این منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi