پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:39:27 - دوشنبه 19 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در حاشیه معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران مطرح شد:
تشکل بسیج دانشجویی یک نهاد مردمی اما نخبگانی است
دانشگاه شهید چمران کرمان امروز میزبان بسیج دانشجویی استان دکتر رضا اسماعیلی کاخ بود در حالی که دانشگاه ها به علت شیوع کرونا دچار کمبود دانشجو از لحاظ فیزیکی هستند اما تشکل مردم نهادی چون بسیج دانشجویی همواره فعالیت های خود را ادامه داده و با راه اندازی طرح اعتلای دانشجویی به دنبال کادر سازی […]

دانشگاه شهید چمران کرمان امروز میزبان بسیج دانشجویی استان دکتر رضا اسماعیلی کاخ بود در حالی که دانشگاه ها به علت شیوع کرونا دچار کمبود دانشجو از لحاظ فیزیکی هستند اما تشکل مردم نهادی چون بسیج دانشجویی همواره فعالیت های خود را ادامه داده و با راه اندازی طرح اعتلای دانشجویی به دنبال کادر سازی است .

دکتر رضا اسماعیلی کاخ در خصوص طرح اعتلا دانشجویی، گفت: تشکل بسیج دانشجویی یک نهاد مردمی اما نخبگانی است که در بطن جامعه و برای جامعه تلاش می کند لذا گروه های جهادی نمونه همین طرح های مردمی است.

وی ادامه داد: با طرح اعتلای دانشجویی این قشر در کنار مردم موجبات رشد و توسعه کشور را فراهم خواهد آورد لذا امیدواریم این طرح موفقیت هایش روز به روز بیشتر شود.

در ادامه این دیداردکتر رضا اسماعیلی کاخ علیر ضا مسلمی را به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی شهید چمران معرفی کرد .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi