پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:35:05 - جمعه 17 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت روز قدس
«إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» روز قدس روز فریاد و اعتراض جهانی علیه ستمگران و مستکبران عالم و رژیم صهیونیستی و در یک کلام روز نماد مبارزه با ظلم و ستم جهانی و برتری طلبی مستکبران است. امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، […]

«إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»
روز قدس روز فریاد و اعتراض جهانی علیه ستمگران و مستکبران عالم و رژیم صهیونیستی و در یک کلام روز نماد مبارزه با ظلم و ستم جهانی و برتری طلبی مستکبران است.
امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
آزادی قدس شریف، خواست عمومی مسلمانان و آزادیخواهان در جهان است، که با ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری چنین روزی هر ساله در روز قدس این خواست و اراده به اوج خود می رسد. روز جهانی قدس فریاد وجدانهای بیدار و مبنا و بنیان مستحکمی است که قطعا تمامی نسل‌ها همواره و مداوم در سایه بینش و بصیرت حضرت امام خمینی (ره) آن را گرامی خواهند داشت.
بی شک تنها راه نجات قبله اول مسلمین جهان از دستان رژیم کودک کش اسرائیل حمایت از اراده فلسطینی‌ها برای اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین و بازگشت فلسطینی‌های رانده شده از سرزمین خود برای تعیین حق سرنوشت خود است.تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی، نویدبخش اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع و جعلی است.
امروز شاهد نیرنگ و خیانت قرن تحت عنوان معامله قرن هستیم. همان طور که رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی فرمودند معامله قرن به‌عنوان یک نوزاد مرده متولد شده است، اگرچه می‌خواهد روحی در این نوزاد مرده بدمند اما هرگز موفق نخواهند شد.فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است و روز قدس نیز متعلق به امت اسلامی است و با هدف تجدید پیمان وحدت بین دولت‌ها و ملت‌های مسلمان برای مقابله با غاصبان بیت‌المقدس ایجاد گردید.
امروز رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ویژه رژیم پلید و فریبکار ایالات متحده آمریکا در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دادند.
فلسطین اولویت نخست انقلاب اسلامی برای حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان بوده است.
مقاومت اسلامی امروز در مسیر پیروزی گام‌های بزرگی برداشته و رو به جلو می رود و با توجه به مشکلات متعددی که رژیم صهیونیستی در داخل با آن مواجه است و همچنین نفرت جهانی که علیه آن شکل گرفته و با توجه به قدرت روز افزون محور مقاومت، بی تردید در آینده نه چندان دور شاهد فروپاشی اسراییل هستیم.
بی‌تردید ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای تروریستی آمریکا ، آغازی برای پیروزی‌ها بزرگتر جبهه مقاومت خواهد بود و خون شهید قدس آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس را تسریع خواهد بخشید
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اگر در هر کجا بود هدف نهایی او قدس شریف بود ، اگر در عراق بود به قدس می‌اندیشید اگر در سوریه بود به قدس فکر می‌کرد و در هر جایی از ممالک اسلامی بود مهمترین هدفش آزادی قدس بود
موضع ایران در راستای احقاق حقوق مسلمانان، همواره حمایت از جبهه مقاومت بوده و استراتژی مشخص ما، برچیده شدن این رژیم نامشروع است، از این رو کشورها، جنبش ها و ملت هایی که مورد تعدی این رژیم قرار می گیرند مورد حمایت کامل جمهوری اسلامی خواهند بود.
فلسطین بخش جدایی ناپذیر جغرافیای جهان اسلام به شمار می‌رود و هیچ فردی نمی‌تواند از آن ذره‌ای چشم پوشی کند.ملت فلسطین در طول این سالها آسیب های فراوانی متحمل شدند ولی همچنان استوار و محکم در برابر متجاوزان اشغالگر غاصب ایستاده اند و امروز آنان نیازمند حمایت جوامع اسلامی هستند.
امروز بر همه فلسطینی‌ها ثابت شده است که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست قدس آن را به‌خوبی می‌فهمند.
بی‌تردید پیروزی از آن ملت فلسطین است و بیت‌المقدس آزاد خواهد شد.ملت‌های منطقه و امت اسلامی بر خلاف برخی از حکام خود موضوع فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می‌دانند و برای آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی مبارزه و جانفشانی خواهند نمود. امروز در جهان اسلام تشکیل یک امت واحده برای حل مسئله فلسطین از طریق روز جهانی قدس میسر شده است و با ورود همه مسلمین در اقصی نقاط عالم در روز جهانی قدس،اندیشه و تفکر امت واحده در جهان اسلام شکل خواهد گرفت.روز جهانی قدس شعور سیاسی جهان اسلام و بصیرت امت اسلامی را بالا برده و مسئله فلسطین در رأس امور جهان اسلام قرار دارد .آرمان همه ما و ملت‌های آزادیخواه جهان نابودی رژیم صهیونیستی است.ما جوانان انقلابی قاطعانه مقابل توطئه‌های خطرناک آمریکا و متحدانش می‌ایستیم.

شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi