پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:28:53 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی پارچه و پوشاک
سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی پارچه و پوشاک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:محسن شنبه دبیر این دوره از مسابقات گفت: به دنبال برگزاری اولین و دومین دوره مسابقات ملی– دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک در دانشگاه یزد و استقبال مطلوب دانشجویان و صنعتگران از آن، دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان تحت نظارت عالی انجمن علوم و فناوری نساجی ایران، سومین دوره این رقابت ها را برگزار می کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: احیای فرهنگ و سنت اسلامی- ایرانی در ارتباط با طراحی پارچه و پوشاک، آشنایی متخصصان صنایع نساجی با قابلیت دانشجویان در زمینه طراحی پارچه و پوشاک و آشنایی دانشجویان با نیاز صنایع در زمینه‌های طراحی پارچه و پوشاک از جمله این اهداف است.

دبیر سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک اضافه کرد: دستیابی به ایده‌های نو در زمینه طراحی پارچه و پوشاک و استفاده از توانایی‌های بالقوه متخصصین جوان، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارگروهی، افزایش مهارت و خلاقیت دانشجویان، ارتقا سطح کیفی طراحی پارچه و لباس از طریق نگرش علمی به صنعت پوشاک و افزایش ارزش افزوده محصولات با ارتقا بخش طراحی در صنایع نساجی، از دیگر اهداف برگزاری سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک خواهد بود.

وی با اشاره برگزاری این مسابقات در سه بخش کلی، مهلت ارائه آثار به دبیرخانه مسابقات را نیمه آبان ماه جاری بیان کرد و افزود: این رقابت ها در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که برای نخستین بار بخش عمده ای از این مسابقات به صورت عملی برگزار می شود بیان کرد: کمیته داوری به صورت حضوری توانایی علمی و عملی دانشجویان شرکت کننده را در زمینه های مختلف بررسی خواهد کرد.

علاقه مندان به شرکت در این رقابت ها به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مسابقات به نشانیwww.nac.iut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi