پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:27:23 - جمعه 2 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طی اطلاعیه ای اعلام شد؛
اولویت کلاس های حضوری دانشگاه شهید باهنر کرمان با دانشجویان تحصیلات تکمیلی
معاونت آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولویت حضور در این دانشگاه از ۱۷ خرداد با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

به گزارش “دانشجو آزاد” معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان طی اطلاعیه به پرسش‌های دانشجویان در خصوص ابهامات موجود پاسخ داده است.

بر این اساس ادامه آموزش در نیمسال جاری در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه شهیدباهنر، کماکان به شیوه الکترونیکی بوده و تاکنون مجوزی جهت بازگشایی خوابگاه و غذاخوری صادر نشده است. دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی قبل از هرگونه اقدامی، از نحوه اسکان خود در خوابگاه از ۱۷ خرداد به بعد اطلاعات دقیق را از اداره خوابگاه‌ها اخذ نمایند. شماره تماس اداره خوابگاه‌ها در ساعات اداری، ۳۳۲۵۷۶۱۴ و ۳۱۳۲۲۸۲۷ (با کد ۰۳۴ جهت تماس از خارج استان) اعلام می‌شود.  

شایان ذکر است که اولویت حضور از ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ با دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت انجام امور پایان نامه و رساله بوده و آموزش ایشان نیز کماکان به شیوه الکترونیکی است. اسکان درخوابگاه برای این دسته از دانشجویان عزیز نیز پس از صدور مجوز‌های ذیربط و نیازمند هماهنگی با اداره خوابگاه‌ها است.

همچنین نحوه (حضوری یا الکترونیکی) و تاریخ برگزاری امتحانات پایان نیمسال، رسماً از سوی اداره خدمات آموزشی دانشگاه در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

در این اطلاعیه به دانشجویان اکیداً توصیه شده که در ارزیابی‌های مستمر، آزمون‌های طول نیمسال، تکالیف، تمرین‌ها و کوئیز‌های اعلامی از سوی استادان شرکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi