پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:42:47 - دوشنبه 30 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جنوب کرمان؛
اردوهای جهادی دانشجویی برای آبادانی منازل سیل‌زده کرمان برپا می شود
مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جنوب کرمان گفت: با توجه به این که هم اکنون منازل برخی از مردم دچار آب گرفتگی شده است در تلاش هستیم که این مشکل را با همت گروه های جهادی رفع کنیم لذا در نظر داریم که در تعطیلی بین دو ترم این اردو‌های جهادی را برگزار کنیم.

اسلام حاجب مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جنوب کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص امدادرسانی‌ به مناطق سیل زده بیان کرد: با توجه به اینکه گروه‌های بومی جهادی از همان دقایق اولیه سیل فعال شدند و توزیع مواد غذایی از روستا‌های شهرستان‌های قلعه گنج و رودبار جنوب آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این مناطق مشکلات اولیه و ضروری که مردم در هنگام وقوع سیل با آن مواجه می‌شوند، برطرف شده است، گفت:با توجه به این که هم اکنون منازل برخی از مردم دچار آب گرفتگی شده است در تلاش هستیم که این مشکل را با همت گروه های جهادی رفع کنیم لذا در نظر داریم که در تعطیلی بین دو ترم این اردو‌های جهادی را برگزار کنیم.
حاجب در ادامه عنوان کرد: مواد غذایی در قالب کنسرو، برنج، روغن و … و بسته‌های بهداشتی شامل اقلام مختلف به همراه پتو و وسایل گرمایشی را جمع آوری شده و در مناطق جنوبی کرمان توزیع شد.

مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی جنوب کرمان با بیان اینکه وضعیت استان سیستان و بلوچستان وخیم تر است تصریح کرد: : بخش زیادی از اعضای گروه جهادی به این استان اعزام شده اند و همان اقلامی که در کرمان به دست مردم سیل زده رساندیم، در مناطق مختلف بلوچستان نیز توزیع کردیم.


حاجب در پایانمطرح کرد: در حال حاضر عده‌ای از اعضای گروه جهادی ما مشغول جمع آوری اقلام و برخی مشغول پخش و خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/

مصاحبه و تنظیم: هدیه یوسفی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi