پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:31:08 - دوشنبه 1 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد:
آغاز ثبت نام وام دانشجویی زیارت اربعین حسینی
با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبالغ وام زیارت عتبات و مدارک مورد نیاز برای ارائه به دانشجویان مجرد و متاهل را اعلام کرد.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی مبالغ وام زیارت عتبات و مدارک مورد نیاز برای ارائه به دانشجویان مجرد و متاهل را اعلام کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و تشرف تعداد زیادی از دانشجویان به عتبات عالیات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مدارک لازم برای ثبت نام وام عتبات را به شرح زیر اعلام کرد:

دانشجویان علاقمند به شرکت در زیارت اربعین برای دریافت وام باید، معرفی نامه ستاد عتبات دانشگاهیان، فرم ثبت تقاضا، ممهور به مهر معاونت دانشجویی و ستاد عتبات، و اسکن صفحه مشخصات و صفحه ممهور به مهر خروج از کشور در گذرنامه را ارائه کنند.

مبلغ وام زیارت برای این دسته از دانشجویان در صورت تاهل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان مجرد یک میلیون تومان است.

دانشجویانی که خود به صورت آزاد مشرف می شوند نیز می توانند با ارائه اسکن صفحه مشخصات و صفحه ممهور به خروج از کشور گذرنامه خود مبلغ ۷۰۰ هزارتومان وام زیارت عتبات دریافت کنند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi