پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:36:37 - پنجشنبه 22 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۲ بهمن تجلی تحقق وعده الهی و نزول نصرت حضرت حق است
شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کرمان نوشت: ۲۲ بهمن ۵۷ تجلی تحقق وعده الهی و نزول نصرت حضرت حق بر مردم اسلامی است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  خبرگزاری دانشجو از کرمان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت ایام الله دهه‌ی فجر و ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: ۲۲ بهمن ۵۷ تجلی تحقق وعده الهی و نزول نصرت حضرت حق است؛ مردمی که در راه خدا و برای برپایی حکومت اسلامی تحت لوای امام خمینی (ره) قیام کرده بودند، با عنایت و نصرت الهی خیلی زود‌تر از آنچه گمان می‌رفت، موفق به سرنگونی رژیمی شدند که ژاندارم منطقه برای آمریکای جنایتکار محسوب می‌شد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ ا… یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‏ اى کسانى که ایمان آورده‏اید! اگر خدا را یارى کنید، شما را یارى مى‏کند و گام‏‌هایتان را استوار مى‏سازد. (آیه۷ سوره محمد)

 

۲۲ بهمن ۵۷ تجلی تحقق وعده الهی و نزول نصرت حضرت حق است؛ مردمی که در راه خدا و برای برپایی حکومت اسلامی تحت لوای امام خمینی (ره) قیام کرده بودند، با عنایت و نصرت الهی خیلی زود‌تر از آنچه گمان می‌رفت، موفق به سرنگونی رژیمی شدند که ژاندارم منطقه برای آمریکای جنایتکار محسوب می‌شد. قیامی که در ادامه منجر به تشکیل نظامی برپایه‌ی اسلام ناب گردید که در دل خود مردم‌سالاری را به معنای حقیقی آن و نه آنچه که صرفا در غرب شعارش داده می‌شد داشت.
اما این قیام و این نصرت سرآغاز حرکت رو به رشدی برای این ملت و دیگر مسلمانان عالم که دل در گرو اسلام ناب داشته‌اند بوده و هست، و از آن سال تا کنون که انقلاب اسلامی سی و هشتمین سال عمر با برکت خود را پشت سر می‌گذارد، روز به روز بر حجم دشمنی‌ها و کینه‌های دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب افزوده شده است.
برنامه‌ریزی برای کودتا، تحمیل هشت سال جنگ ظالمانه، ترور نخبگان و شخصیت‌های موثر انقلاب، انجام ترورهای کور و بی‌رحمانه مردم، کمک و تجهیز گروه‌های تروریستی و قومیت گرا با هدف چندپاره کردن و تضعیف کشور، تهاجم فرهنگی و برنامه ریزی جهت تغییر افکار و سبک زندگی مردم، اعمال شدید‌ترین تحریم‌ها جهت به زانو درآوردن مردم، ایجاد جنگ‌های نیابتی و ناامن کردن منطقه با هدف لطمه زدن به انقلاب اسلامی، کمک به شکل گیری و تقویت گروه‌های تروریستی در قالب اسلام آمریکایی جهت اسلام‌هراسی و تخریب وجهه اسلام ناب و در آخرین مکر خود پروژه نفوذ و استحاله موریانه‌وار نظام مقدس جمهوری اسلامی، تنها و تنها بخشی از حیله‌های کثیف دشمنان خون‌خوار و مستکبر علیه نظام و انقلاب اسلامی است.
اما با تمام این دشمنی‌ها امروز با مدد الهی و با استقامت و پایداری مردم بابصیرت ایران اسلامی تحت رهبری نائب عام حضرت ولی عصر (عج)، امام خامنه‌ای (حفظه ا…) انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار خود در طول این سی و اندی سال به سر می‌برد، و دولت مستکبر آمریکا و نوکران آن در اوج ضعف خود طی این مدت قرار دارند، که این خود نشانه دیگری از تحقق وعده‌های الهی است.
ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی خود مستحضر هستند که دشمن تا آخرین لحظات عمر پلید خود دست از عداوت و کینه توزی برنخواهد داشت، و اگر امروز هم تن به مذاکره و دادن بخشی از حقوق مسلم ملت شریف کرده است از سر ناچاری و برای نجات خود از ضعف و زبونی بیشتر که منجر به نابودی زودرس آن می‌گردید بوده است.
اما در همین فرصتی هم که ملت عزیز ایران به آنان برای جبران بخشی از جنایت خود دادند، شاهد آن بودیم که با بی‌شرمی تمام منافق گونه اقدام به تهدیدات لفظی خود که چیزی بیش از لاف در غریبی نبود کردند، واز این فرصت و در برهه‌ی حساس انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، برای تضعیف و لطمه زدن به نظام اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی، در بیرون از مرز‌ها پروژه جنگ‌های نیابتی را به پیچیده‌ترین مرحله خود رسانده‌اند و برای داخل نظام اسلامی هم با کمک عناصر داخلی خود در پی نفوذ در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز می‌باشند.
در چنین شرایطی برای عبور از این گردنه سخت و زدن سیلی دیگر بر چهره‌ی مستکبران، بازهم نیاز است که ملت مسلمان ایران با بصیرت خود پا به عرصه گذاشته و موجب ناامیدی و مایوس شدن گردد. حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون سال‌های گذشته و بلکه پرشور‌تر از آن، محقق کننده این امر است. لذا ما دانشجویان بسیجی به نمایندگی از قشر نخبه جامعه ضمن دعوت از عموم ملت عزیز ایران اسلامی برای حضور در این راهپیمایی حماسی، از تمامی نخبگان در عرصه‌های مختلف می‌خواهیم به خیل عظیم ملت بپیوندند تا بار دیگر حماسه‌ای دشمن شکن خلق نماییم. ان شا‌ءا….
والسلام علیکم و رحمت ا… و برکاته/شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi