پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:05:00 - چهارشنبه 19 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چگونگی تجلیل از محققان برتر برنامه‌های هفته پژوهش اعلام شد
چگونگی تجلیل از محققان برتر برنامه‌های هفته پژوهش در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اعلام شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، عبدالرضا صمیمی معاون توسعه فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گفت: هم‌زمان با هفته پژوهش و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از دستاوردهای اخیر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز رونمایی می‌شود.

وی افزود: دراین نمایشگاه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حضور ۶ شرکت دانش‌بنیان که ازمیان بیش از ۳۰ شرکت متقاضی برای حضور درنمایشگاه بین‌المللی تهران دربخش فن‌بازار انتخاب شدند، دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

صمیمی گفت: این شرکت‌ها ازجمله برگزیدگان جشنواره‌های جوان و بین‌المللی خوارزمی در سال‌های قبل هستند که موفق به تجاری‌سازی طرح‌های خود شدند.

معاون توسعه فناوری با بیان این مطلب که مراسم افتتاحیه نمایشگاه در ۲۵ آذرماه سال جاری است، گفت: همچنین مراسم تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی نیز در همین روز  درمحل دانشگاه شهید بهشتی برگزارمی‌شود.

صمیمی از دیگر برنامه‌های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران درهفته پژوهش را تقدیرازپژوهشگران و پژوهشکده‌های برتر سازمان نام برد و گفت: طی هفته جاری در ۱۹ آذر ۹۳ از پژوهشگران برتر و پژوهشکده‌های برتر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران قدردانی می‌شود.

وی دربیان شاخص‌های امتیازدهی برای برگزیده شدن پژوهشکده‌ها و پژوهشگران برتر این سازمان افزود: برخی ازمعیارهای انتخاب برای امتیازدهی، کسب امتیازات درعملکرد موظفی، فعالیت‌های بین‌المللی همانند شرکت درهمایش‌ها و کارگاه‌های بین‌المللی، انتشار مجلات و نشریات ملی و بین‌المللی و حضور در سمینارها و کنگره‌های بین‌المللی است. همچنین رشد ارائه مقالات علمی و چاپ و تالیفات نیز از دیگر معیارهای کسب امتیاز است.

صمیمی افتتاح و رونمایی ازبرخی تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی و افتتاح مراکزی چون آزمایشگاه‌های مرجع سیستم‌های گرمایشی را از دیگر برنامه‌های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در هفته پژوهش نام برد.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi