پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:53:17 - چهارشنبه 28 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در خواست میناوند از هواداران پرسپولیس+ اینستاپست
مهرداد میناوند با انتشار پستی در صفحه ایستاگرامش از هواداران پرسپولیس خواست تا اسیر حواشی نشوند. به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تیم سرخ پوش درخواست کرد تا اسیر حواشی نشوند وهمچنین نتایج […]

مهرداد میناوند با انتشار پستی در صفحه ایستاگرامش از هواداران پرسپولیس خواست تا اسیر حواشی نشوند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تیم سرخ پوش درخواست کرد تا اسیر حواشی نشوند وهمچنین نتایج خوب تیم پرسپولیس را حاصل صبر و حمایت هواداران از برانکو و بازیکنان جوان تیم دانست.

میناوند نوشت:“سلام .برد دلچسب دیشب و کسب سه امتیاز شیرین و صدرنشینی را خدمت تمام شما هواداران عزیز پرسپولیس تبریک عرض می کنم. خسته نباشید و خداقوت می گویم به تمام بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی و سایر زحمتکشان تیم محبوبم که از جان و دل برای سربلندی نام بزرگ‌ پرسپولیس تلاش می کنند. قطعا نتایج خوب این روزها حاصل صبر و حمایت شما هواداران از برانکو و بازیکنان جوان تیم است. 

فراموش نکنید که فقط پرسپولیس ماندگار است و بس، چه نسل ما و چه ستارگان پیش از ما آمدیم و افتخار پوشیدن پیراهن مقدس سرخ را تجربه کردیم و رفتیم و پرسپولیس باقی ماند. امروز و در آینده هم همینطور خواهد بود. من از شما هواداران خواهش می کنم تصمیم گیری در مورد ترکیب تیم را به برانکو واگذار کنید،قطعا رامین رضاییان که یک بازیکن فوق العاده هم هست راضی به جریان سازی های رسانه ای نیست،پس اسیر حواشی نشوید و فقط از تیم حمایت کنید، قلب رامین با شما هواداران و پرسپولیس است و با تمرین مزد صبوری خود را خواهد گرفت.به امید بردهای آینده و در نهایت قهرمانی پرسپولیس ، تیم اول پایتخت.”

انتهای پیام/

Comments are closed.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi