پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:12:32 - پنجشنبه 12 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایمان، دیگرخواهی و خودسازی از عوامل تبدیل انسان به اسوه می باشند
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد کرمان گفت: ایمان، دیگرخواهی و خودسازی از عوامل تبدیل انسان به اسوه می باشند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ حجت الاسلام والمسلمین عرب نژاد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در جمع شرکت کنندگان در مراسمی که بمنظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در مسجد واحد کرمان تشکیل گردید با اشاره به ویژگیهای شهیدان رجایی و باهنر، آنها را اسوه و الگوی مناسبی برای دولتمردان نامیده و اظهار داشت: ایمان به خدا یکی از عوامل مهم در تبدیل شدن شخص به اسوه و الگو می باشد.
وی سردار سلیمانی را نمونه یک انسان با ایمان دانسته و ادامه داد: امروز اگر تمام دنیای اسلام به سردار سلیمانی می بالد دلیلی ندارد جز ایمان وی و اینکه دلش مملو از یاد خداست.
ریاست کمیته فرهنگی استان کرمان  دیگر خواهی و مردم دوستی را از دیگر عوامل تبدیل شدن انسانها به انسان نمونه دانسته و افزود: پیامبر اکرم(ص) بعنوان نمونه کامل یک انسان همواره شریک مشکلات و یاور مردم بودند و شهید رجایی نیز با تاسی به ایشان همواره از احوال مردم بیشتر از احوال خودشان آگاه بودند.
عرب نژاد داشتن دل بزرگ و دریایی را از خصوصیات دیگر اسوگان دانسته و توضیح داد: ما می بینیم که شهید مظلوم دکتر بهشتی علیرغم تهمتها و ناجوانمردیهای بسیار رنجشی به خود راه نمی دهند چرا که انسانهای بزرگ انچه دارند در راه خدا می دانند لذا با حرف مردم نمی رنجند.
وی در پایان در تعریف انسان کامل گفت: در یک کلام انسان کامل انسانی است که معنویت، پارسایی و خودسازی را در کنار جامعه‌شناسی داشته باشد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم بمناسبت روز کارمند، از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه به ده نفر از کارکنان دانشگاه به قید قرعه جوایزی تقدیم شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi