پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:35:48 - چهارشنبه 12 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آرزوی سنگربان پرسپولیس برای تیم شهرش+اینستاپست
علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود برای تیم شهرش آرزوی موفقیت کرد. به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نمی تواند حدود یک ماه در تمرینات شرکت کند، با حضور در شهر خرم آباد، روز گذشته تماشاگر […]

علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود برای تیم شهرش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نمی تواند حدود یک ماه در تمرینات شرکت کند، با حضور در شهر خرم آباد، روز گذشته تماشاگر بازی خیبر، تیم شهرش مقابل گل گهر سیرجان بود. وی که به شدت مورد استقبال همشهریانش قرار گرفته بود با انتشار پستی در  اینستاگرام  خود از لطف آنها تشکر کرده و برای خیبر آرزوی موفقیت کرد.

وی نوشت:

“سلام خدمت تمامی عزیزان به ویژه همشهری های دوست داشتنی، لطف و محبت دیروزتان را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد .برای تیم خیبر خرم آباد نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای قوم لر باشد.داشتن حداقل یک تیم در لیگ برتر حق چنین مردم بزرگی ست به امید خدا هر چه زودتر شاهد این موضوع باشیم.”

انتهای پیام/

Comments are closed.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi