پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:36:52 - سه شنبه 9 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان؛
کاروان های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان جهت شرکت در پیاده روی اربعین اعزام می شوند
ریاحی عنوان کرد: با توجه به مطالبات و استقبال زیاد دانشجویان دختر جهت شرکت در پیاده روی اربعین و با هماهنگی های صورت گرفته دانشگاه آزاد علاوه بر کاروان برادران یک کاروان خواهر و در صورت تکمیل ظرفیت یک کاروان متاهلی نیز اعزام خواهد شد.

امیر ریاحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد عنوان کرد: ستاد اربعین در دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شده و جهت رفاه دانشجویان در پیاده روی اربعین تسهیلاتی را در نظر گرفته شده است.

ریاحی با اشاره به اینکه در سال های گذشته فقط اعزام کاروان های برادران را داشتیم، تصریح کرد: با توجه به مطالبات و استقبال زیاد دانشجویان دختر جهت شرکت در پیاده روی اربعین و با هماهنگی های صورت گرفته دانشگاه آزاد علاوه بر کاروان برادران یک کاروان خواهر و در صورت تکمیل ظرفیت یک کاروان متاهلی نیز اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه اعزام دانشجویان دختر حتما باید به صورت کاروانی صورت گیرد و برای اینکه دانشجویان راحت تر باشند بهتر است که یک همراه از خانواده درجه یک داشته باشند.

ریاحی در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه آزاد واحد کرمان در نظر دارد که هزینه ی ایاب و ذهاب دانشجویان در داخل ایران را متقبل شود و دانشجویان تنها هزینه ایاب وذهاب در خاک عراق را پرداخت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: دانشگاه آزاد واحد کرمان برای تمام دانشجویان که در پیاده روی اربعین شرکت می کنند یک وام به مبلغ یک میلیون تومان و با اقساط ۲۰ ماهه و بازپرداخت ماهیانه به مبلغ ۵۰ هزار تومان بدون نیاز به ضامن در نظر گرفته است.

ریاحی در خصوص حال و هوای دانشگاه در سال تحصیلی جدید بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورودی اصلی دانشگاه  یک نمایشگاه دفاع مقدس برپا شد که شامل قسمت های مختلفی است و موکب های ثبت نام و  پذیرایی اربعین در این نمایشگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دفاع مقدس با هدف ایجاد فضای معنوی و انقلابی در ورودی دانشگاه برپا شده است گفت: این نمایشگاه ذهنیت دانشجویان جدیدالورود را نسبت به دانشگاه آزاد تغییر می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در خصوص استقبال دانشجویان از ثبت نام پیاده روی اربعین مطرح کرد: تاکنون استقبال دانشجویان خوب بوده است و ظرفیت اتوبوس های خواهران و برادران تکمیل شده است و در صورت استقبال بیشتر اتوبوس اضافه می شود.

ریاحی در پایان خاطر نشان کرد: مهلت دانشجویان برای ثبت نام در پیاده روی ابعین تا ۱۰ مهرماه می باشد؛ لذا زمان حرکت  کاروان های دانشجویی ۱۵ مهرماه به مدت ۱۰ روز می باشد، شهر های سامرا، کاظمیین، نجف و کربلا در برنامه های کاروان قرا گرفته است و اسکان دانشجویان در موکب های سازمان بسیج دانشجویی هماهنگ شده است.

انتهای پیام/ی

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi