پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:59:07 - چهارشنبه 12 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان؛
کارشناسی ها باید براساس نیاز ها و ظرفیت های مناطق محروم صورت گیرد
بهروز بیان کرد: انقلابی‌گری، جهادی‌بودن و کمک به محرومان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دولت اسلامی باید مورد توجه باشد و این شاخصه‌ها در گروه‌های جهادی به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش “دانشجو آزاد” ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان امروز در جلسه افتتاحیه طرح جهادگر گام اول ضمن قدر دانی از دانشجویان و مسئولین جهادی استان کرمان و یزد که از این طرح حمایت کردند عنوان کرد: طرح جهادگر گام اول به صورت یک دوره به مدت ۳ روز جهت توانمند سازی دانشجویان  در راستای بهتر به ثمر رسیدن حرکت های جهادی  شکل گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه حرکت های جهادی یکی از رویش های مجموعه بسیج است تصریح کرد:در طی این سال ها در بسیج فعالیت ها زیادی صورت گرفته است اما  یکی از رویش های خوب بسیج همین حرکت های جهادی بوده است و همیشه مورد تایید و حمایت مقام معظم رهبری قرارگرفته است .

بهروز استقبال از گروه‌های جهادی را چشمگیر توصیف کرد و افزود: فعالیت‌هایی که در این گروه‌ها انجام می‌شود، باید بیش از گذشته نتیجه‌بخش باشند و گوشه‌ای از مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: مردمی‌بودن و خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم از شاخصه‌های اصلی فعالیت‌های اردوهای جهادی محسوب می‌شوند که موجب وجود خیرات و برکات مختلفی برای نظام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد: حمایت از گروه‌های جهادی در راستای توسعه و گسترش ماموریت‌های جهادی یکی از خواسته‌های رهبری از فرمانده جدید سازمان بسیج سازندگی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار کرد: باید در راستای خدمت‌رسانی بهتر و کارآمدی بیشتر مجموعه‌های جهادی که خواسته مقام معظم رهبری است، تلاش مضاعفی انجام دهیم تا به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

بهروز یکی از لازمه‌های تشکیل دولت و تمدن نوین اسلامی را فعالیت‌ گروه‌های جهادی دانست و ادامه داد: انقلابی‌گری، جهادی‌بودن و کمک به محرومان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دولت اسلامی باید مورد توجه باشد و این شاخصه‌ها در گروه‌های جهادی به وضوح قابل مشاهده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس نیازها و ظرفیت‌های هر منطقه باید کار کارشناسی صورت پذیرد تا مسائل و مشکلات مردم به درستی برطرف شود.

بهروز ظرفیت‌های اجتماعی، کشاورزی و طبیعی مناطق محروم را فوق‌العاده ارزیابی و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تخصصی، علم‌محور  و جهادی که منشأ گرفته از نیروهای جوان درون‌دانشگاهی شکل می‌گیرد، باید راهگشای حل مشکلات موجود در مناطق محروم باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان مطرح کرد: در سال های گذشته در حوزه ی توانمند سازی جهاد گران  کمتر کار شده است و امیدواریم که این  دوره ها با گام های بعدی تداوم داشته باشد و شاهد  اردوهای جهادی کار آفرین و دانش بنیان در سطح استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi