پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:49:20 - چهارشنبه 22 خرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دکتری علوم سیاسی و معارف اسلامی عنوان کرد؛
مقاومت ریشه در دین اسلام دارد /نتیجه مقامت پیروزی است
دکتر غلام علی پور عنوان کرد: اگرجمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان مقاومت نکند و تسلیم شود قطعا آنان نمی گذارند حکومت ایران اینگونه یک پارچه باقی بماند و تلاش می کنند که در کشور  چند دستگی ایجاد کنند همان کاری که با امپراتوری عثمانی کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد”:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مقاومت یعنی انتخاب راه صحیح، آغاز حرکت در این راه، مبارزه با موانع و مسیری موانعی وجود دارد اما کسی که راه ایستادگی را انتخاب کرده، یا بر این موانع غلبه می کند و یا با شیوه عاقلانه آنها را دور می زند و به راه خود ادامه می دهد.

مقاومت یک کلمه ی مشترک بین ملت هاست که البته برخی هنوز جرأت نمی کنند وارد میدان شوند اما بسیاری نیز در میدان هستندشکستهای آمریکایی ها در لبنان، عراق، سوریه و فلسطین، نمود اقتدار جبهه مقاومت است.

علی غلام علی پوردکتری علوم سیاسی ومعارف اسلامی در گفتگو با “دانشجو آزاد “عنوان کرد : مقاومت موضوعی نیست که به تازدگی بیان شده باشد بلکه مقاومت ریشه در دین و تاریخ  اسلام دارد  اگر به تاریخ انبیا و ائمه نگاه کنیم در مقابل دشمنانشان مقاومت و ایستادگی کردند.

غلام علی پور با اشاره به اینکه  در طول تاریخ کسانی توانستند موفق شوند که در مقابل دشمن  مقاومت کردنند افزود: جمهوری اسلامی ایران در طی این چهل سال هرکجا که مقاومت کرده و عقب نشینی نکرده پیروز شده است وراه رسیدن به اهداف مقاومت است .

وی با بیان اینکه نتیجه ی مقاومت پیروزی است تصریح کرد: اگر به تاریخ مراجعه کنید آن هایی که مقاومت کردند پیروز شدند و آن هایی که مقاومت نکردند شکست خوردند وبه سرنوشت بدی دچار شدند وما هم اگر مقاومت نکنیم به سرنوشت آنان دچار می شویم.

مدیر کانون زبان استان در ادامه بیان کرد: آن هایی که می گویند عامل بدبختی ها تحریم است و تحریم هم دلیلش  مقاومت و تسلیم نشدن است  باید  بدانند تسلیم شدن در مقابل دشمن موجب پیشروی او می شود، اما اگر در مقابل زیاده خواهی و باج خواهی دشمن، مقاومت شود، پیشروی او متوقف خواهد شد.

غلامعلی پور در خصوص اینکه باید  با اقتصاد مقاومتی پیش بریم اظهار داشت :با وجود اینکه در کشور بهترین و کار آمد ترین نیروی انسانی را داریم باید مشکلات کشور را خودمان حل کنیم ما باید خودمان کشورمان را نجات دهیم تسلیم شدن در برابر دشمن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هزینه ی بیشتری را به دنبال دارد.

 

وی در ادامه افزود: اگرجمهوری اسلامی ایران  مقاومت نکندو تسلیم شود قطعا نمی گذارند حکومت ایران اینگونه یک پارچگه باقی بماند تلاش می کنند که در کشور  چند دستگی ایجاد کنند همان کاری که با امپراتوری عثمانی کردند.

غلام علی پور در پایان عنوان کرد:رژیم پهلوی یکی از نمونه هایی است  که هزینه بالایی را در برابر تسلیم بودنش در مقابل آمریکا پرداخت کرد و یکی دیگر از نمونه های تسلیم بودن در مقابل دشمن  دولت صعودی است که با وجود این که هم دلار می دهد هم طبق خواسته آمریکا  موضع گیری می کند تحقیر هم می شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi