پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:29:34 - چهارشنبه 12 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی کرمان خبرداد:
عشق به حسین جوانان کرمانی را در دهه دوم محرم گرد هم آورده است+تصاویر
هیئت رزمندگان اسلام با روح ولایت مداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد و بعد از گذشت چند دهه همچنان پا بر جاست و جوانان عاشورایی نسل چهارم انقلاب اکنون گرد هم جمع شده اند تا علم به پا خواسته از مکتب مقاومت سردار دل ها بر افراشته ثابت بماند.

دومین شب از برگزاری مراسم عزای حسینی در دهه دوم محرم به میزبانی جوانان انقلابی در حسینیه ثارالله کرمان می گذرد که هر شب نسبت به شب گذشته شلوغ تر می شود و علاقه مندان جوان این محیط را برای دورهمی شبانه خود انتخاب می نمایند.

رضا اسماعیلی کاخ مسئول بسیج دانشجویی کرمان و عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام در گفتگو با دانشجو آزاد گفت: هیئت رزمندگان اسلام با روح ولایت مداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد و بعد از گذشت چند دهه همچنان پا بر جاست و جوانان عاشورایی نسل چهارم انقلاب اکنون گرد هم جمع شده اند تا علم به پا خواسته از مکتب مقاومت سردار دل ها بر افراشته ثابت بماند.

وی ادامه داد: هیئت رزمندگان اسلام با روحیه جوان گرایی و تغییر رویکرد در تولیدات محتوایی با استفاده از جوانان گمنام انقلابی در دهه دوم محرم کار خود را آغاز کرده است تا راه مقاومت را که از دل هیئات باز شده است به سر منزل واقعی اش که پاک شدن جهان از ظلم یزیدیان زمان است، برساند.

عضو هیئت امنای هیئت جوانان عاشورایی دانشجویی هیئت رزمندگان اسلام تاکید کرد: محافلی که برای عزای سالار شهیدان برگزار می شود خط مشی مقاومت، ظلم ستیزی، استکبارستیزی، عدالت خواهی را تعیین و مشخص می کند و مکتب اصلی سردار دل ها نیز بر همین اساس بود.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی جوانان مخاطب این خبربرا حضور در مراسم عزای حسینی در دهه دوم محرم، خاطر نشان کرد: راه هدایت و مقاومت در برابر ظلم و جور زمانه وآماده سازی بستر ظهور منجی عالم بشریت که طبق گفته امام راحل؛از دل هیئت های مذهبی استخراج شد و ۸ سال دفاع مقدس را با همین روحیه رقم زدند،اکنون این هیئت نیز چراخ مقاومت را در دل جوانان روشن ساخته است و طی۱۰ شب در دهه دوم محرم که اوج ترویج شعور حسینی است را در حسینیه ثارالله کرمان به برگزاری مراسم می پردازد و زمان برگزاری آن بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۲۲ است .

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi