پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:31:25 - یکشنبه 13 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی‌رغم دلجویی معاون اول رئیس جمهور؛
طعنه‌های طنز و جدی کاربران توئیتری به اظهارات جهانگیری +عکس
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز پنجشنبه دهم اسفند در همایش «روز جهانی آینده» با ادبیاتی تحقیرآمیز و با لحنی عصبانی و طلبکارانه دهه شصتی‌ها را مقصر بحران‌های کنونی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور معرفی کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز پنجشنبه دهم اسفند در همایش «روز جهانی آینده» با ادبیاتی تحقیرآمیز و با لحنی عصبانی و طلبکارانه دهه شصتی‌ها را مقصر بحران‌های کنونی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور معرفی کرد. وب در این جلسه گفته بود: اظهارات پنجشنبه او که گفته بود: «متولدین دهه ۶۰ در هر مقطعی وارد شدند با مشکل مواجه شدیم. از زمان ورود به دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و الان هم بحث اشتغال و در آینده موضوع سالمندی آنها باید مورد توجه جدی قرار گیرد. اگر شغل ایجاد نکنیم، با مشکلات مواجه می‌شویم».

 

هرچند اسحاق جهانگیری شنبه دوازهم اسفند با انتشار مطلبی در توئیتر به نوعی از جوانان دهه شصتی دلجویی کرد اما این اظهارات تحقیرآمیز معاون اول رئیس جمهور موجب شد مانند اکثر موضوعات از این دست، کاربران فضای مجازی واکنش‌های طنز و جدی را نشان داده و به نوعی آن را محکوم کنند.

در ادامه برخی از این واکنش‌های توییتری آمده است:

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi