پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:01:22 - چهارشنبه 19 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سالن بدنسازی دانشگاه باهنر کرمان به بهره برداری رسید+تصاویر
سالن ورزشی بدنسازی و کف پوش فضای باز خوابگاه پسران با حضور معاون وزیر علوم به صورت ویدئو کنفرانس با اعتباری بالغ بر۸۰۰ ‪ میلیون تومان در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.

سالن ورزشی بدنسازی و  کف پوش فضای باز خوابگاه پسران با حضور معاون وزیر علوم به صورت ویدئو کنفرانس با اعتباری بالغ بر۸۰۰  ‪ میلیون تومان در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.

به گزارش دانشجو آزاد؛ اکبر  نظری معاون دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه ورزشی این مجموعه توسط معاون وزیر علوم، گفت: افتتاح پروژه کف پوش فضای باز خوابگاه خواهران و همچنین سالن ورزشی وزنه‌برداری پسران در سال ۹۸ با همیاری و مشارکت سازمان امور دانشجویان صندوق رفاه و دانشگاه صورت گرفت.


وی افزود: این سالن دارای ۴۱ دستگاه ورزشی است با متراز ۲۰۰ متر مربع و با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان که ۲۲۰ میلیون هم تجهیزات و هزینه تامین کاربری ۳۰۰ میلیون بود که توسط دانشگاه پرداخت شد و هزینه تجهیزات ۲۲۰ میلیون که توسط وزارت علوم و صندوق رفاه تامین شد.


پروژه کف‌پوش فضای باز خوابگاه برادارن که در سال ۹۸ شروع و امروز افتتاح گردید هزینه آن ۲۸۲ میلیون بود که شامل کف‌سازی و کف‌پوش که ۲۰۰میلیون کف‌سازی و ۲۶۲ میلیون کف‌پوش صورت گرفت و متراژ آن ۱۷۶۰ متر و بودجه که صندوق رفاه که در اختیار ما بود ۲۰۰ میلیون اداره کل و صندوق رفاه دانشجویان و ۸۲ میلیون دانشگاه شهید باهنر کرمان متقبل شد.

مدیرکل امور تربیت بدنی دانشگاه نیز در حاشیه این افتتاحیه  اذعان کرد: سالن ورزشی بدنسازی که امروزه افتتاح شد در سال ۱۳۹۷ که در اختیار هیأت عزاداری دانشگاه بود که به اداره تربیت بدنی دانشگاه واگذار و مقرر گردید، تا برای ایجاد سالن بدنسازی تغییر کاربری دهد و در کنار خوابگاه دختر و پسر این مجموعه تجهیز و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی گفت: این سالن در سال ۹۸ با هزینه ۳۰۰ میلیون آن را دانشگاه شهید باهنر تقبل کرد و به شکل کامل بازسازی شد و برای تجهیز این مکان اداره کل تربیت بدنی وزات علوم و صندوق رفاه دانشجویان هر کدام مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون به ما کمک کردند تا ما توانستیم تجهیزات این سالن را خریداری کنیم تا یک سالن نسبتا مجهزی را که در مجاورت خوابگاه خواهران و در نزدیکی خوابگاه برادارن با متراز ۲۰۰ متر مربع با ۴۱ دستگاه بدنسازی،تردمیل و دوچرخه تجهیز شود و با حضور دانشجویان این سالن در طول هفته از شنبه تا جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ فعال باشد.

انتهای پیام /طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi