پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:12:19 - سه شنبه 8 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان؛
ساخت و مرمت ۲۳ واحد مسکونی در شهرستان حمیدیه
تقی زاده بیان کرد:تا کنون سه واحد مسکونی به متراژ۵۰ متر به صورت کامل ساخته شده است و تعداد ۲۰ واحد از منازل مسکونی که به دلیل وقوع سیل در شهرستان حمیدیه آسیب دیده بودند توسط جهادگران مرمت و بازسازی شده است.

مهدی تقی زاده مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد:  اردوی جهادی از پنجم مرداد ماه در منطقه علاونه فای شهرستان حمیدیه در حال برگزاری است و ۱۰۰نفر از دانشجویان بسیجی و جهادگر از سطح دانشگاه های استان کرمان به این شهرستان اعزام شده اند.

 

تقی زاده در خصوص ساخت و مرمت های صورت گرفته توسط جهاد گران کرمانی در شهرستان حمدیه بیان کرد: تا کنون سه واحد مسکونی به متراژ۵۰ متر به صورت کامل ساخته شده است و تعداد ۲۰ واحد از منازل مسکونی که به دلیل وقوع سیل در شهرستان حمیدیه آسیب دیده بودند توسط جهادگران مرمت و بازسازی شده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه تا کنون منطقه ی علاونه فای به صورت کامل شناسایی شده است اظهار کرد: خانه های نیازمند تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و همچنین خانه هایی که توان و بضاعت مالی ندارند به صورت کامل شناسایی شده است.

وی در خصوص  نیاز های منطقه مطرح کرد: در حال حاضر در منطقه به تیم های عمرانی نیاز بیشتری وجود داردبه خصوص گچ کار و دیوار چین ماهر بسیار مورد نیاز این منطقه هستند.
تقی زاده در ادامه گفت : نیازمندی دیگر تامین مصالح ساختمانی بوده است، در آن منطقه مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میله گرد قیمت بالایی  نسبت به شهر کرمان دارند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: با توجه به این که دمای هوا در این منطقه بسیار بالا است تمام عملیات عمرانی در شب صورت میگیرد .

تقی زاده در پایان تصریح کرد:همکاری مردم منطقه با جهاد گران خوب است و خرابی های  این منطقه نسبت به مناطق دیگر  کمتر بوده است و بهداشت منطقه وضعیت مطلوبی را دارد .

تصاویری از همت و تلاش جهاد گران استان کرمان در شهرستان حمدیه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi