پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:48:09 - دوشنبه 13 آبان 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان؛
رویداد ۱۳ آبان بابد به نسل جوان و دانشجو به خوبی تعریف شود/ملت ایران در برابر سیاست های خصمانه آمریکا ایستادگی می کند
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: جنایت های آمریکا، سیاست های خصمانه آمریکا، چپاول هایی که امروزه آمریکا از ثروت ملی مردم می کند باید به خوبی به نسل جوان و دانشجو تبیین شود.

به گزارش“دانشجو آزاد” صبح امروز راهپیمایی سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمان همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در حاشیه این راهپیمایی با شکوه ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد:۱۳  آبان یک بخش بزرگ از تاریخ انقلاب اسلامی است لذا باید به درستی در بین مردم به ویژه نسل جوان و دانشجو تبیین شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با خوی استکباری خود در کل دنیا  منافع ملت ها و سرمایه های کشور را چپاول می کنند بیان کرد: سفارت آمریکا به عنوان یک مجموعه ی مداخله گر با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بهروز با تاکید بر اینکه مباحث یوم الله ۱۳ ابان باید در کتب درسی آورده شود تصریح کرد: به این حادثه ی بزرگ بیشتر باید توجه شود و رویداد ۱۳ آبان باید به خوبی به نسل جوان به تبیین شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان این اینکه دشمنی دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست خاطر نشان کرد:قطعا نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه ی این ستم ها و تحریم ها ی نظام سلطه ایستادگی کرده است  و روز های خوبی در پیش روی نظام جمهوری اسلامی است.

بهروز در ادامه گفت: آمریکا به دنبال نفت و ثروت منطقه است و به منفعت مردم توجهی ندارد قطعا این روندی که جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است از ابتدای انقلاب تا به امروز شکست های فروانی را برای نظام استکبار جهانی داشته است قطعا جبهه ی مقاومت روز به روز در حال پیش رفت است.

 

وی مطرح کرد: از سال ۵۸ تا به امروز  حدود ۴۰ سال می گذرد ما یک روند بیداری را در ملت مشاهده می کنیم حکمت و تدبیری که حضرت امام (ره) داشتند و هدایت های پیامبر گونه ای که مقام معظم رهبری در راستای مبارزه ی با استکبار  دارند این مبارزه ادامه دارد و هرگز تسلیم نشدیم و نخواهیم شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد: رویداد ۱۳ آبان فراموش شدنی نیست یاد همه ی شهدایی که در این راه جانش را از دست دادند گرامی می داریم  و امام خمینی (ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند لذا آمریکا تا به امروز هیچ غلطی نکرده است.

وی یکی از وظایف جنبش های دانشجویی را تبیین سیاست های خصمانه ی آمریکا دانست و افزود: جنایت های آمریکا، سیاست های خصمانه آمریکا، چپاول هایی  که امروزه آمریکا از ثروت ملی مردم می کند باید به خوبی به نسل جوان و دانشجو تبیین شود.

انتهای پیام/ی

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi