پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:25:29 - دوشنبه 16 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در راستای مقابله با کرونا صورت گرفت؛
رونمایی از محصولات دانش‌بنیان ضد کرونایی محققان دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان
دو محصول جدید شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در راستای مبارزه با شیوع کرونا با حضور مسئولان بلند پایه شرکت ملی مس ایران و جمعی از مسئولان شهرستانی و دانشگاهی رونمایی شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، این یکی از این محصولات نانو ذرات مس، تولید شرکت نانو فناوران ثمین آرمان است که علاوه بر کاربرد‌های صنعتی فراوان، نقش بسزایی در از بین بردن ویروس کرونا از روی سطوح دارد و می‌تواند به عنوان از بین برنده دائمی ویروس کرونا روی سطوح مختلف و در لباس‌ها و ماسک‌ها استفاده شود.
محصولات رونمایی شده دیگر دستگاه تصفیه هوا می‌باشد که در ساخت آن از تکنیک پلاسمای سرد استفاده شده است که تولید شرکت نوین پالایش ماهان مهر می‌باشد و این محصول قادر است هوای محیط‌های بسته و شلوغ را از وجود ریزگردها، بوی نامطبوع و به‌خصوص ویروس‌ها و باکتری‌های مضر مانند کرونا پاک کند.
در این دستگاه هوای وارد شده به دستگاه بعد از عبور از ۵ فیلتر پیشرفته وارد فضای پلاسمایی شده و در نهایت از فیلتر جاذب اوزون عبور کرده و بیرون می‌آید.
همچنین در حاشیه این مراسم دکتراردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، احمد انارکی محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکترمجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه از برخی محصولات دانش‌بنیان مرکز رشد این دانشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi