پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:10:16 - یکشنبه 22 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشکسوت دفاع مقدس:
روحیه نسل جوان امروز همان روحیه ولایت پذیری جوانان دفاع مقدس است
علیرضا حجتی گفت: روحیه نسل جوان امروز همان روحیه جوان های دوران دفاع مقدس است، نسل جوان امروز در تمام عرصه ها نشان داده است که پایبند انقلاب و امام خامنه ای عزیز است.

علیرضا حجتی پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص لشکر پیشکسوتان بیان کرد: در زمان حیات شهید سلیمانی تصمیم هایی مبنی بر ایجاد لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس در تمام شهرستان ها گرفته شد تا از تجربه های رزمندگان در دفاع از وطن و حرم اهل بیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه این مهم در زمان حیات سردار سلیمانی اجرایی نشد عنوان کرد: با همت فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای اولین بار در استان کرمان راه اندازی شد.

حجتی به از دست دادن برخی از پیشکسوتان در دفاع از حرم اهل بیت اشاره کرد و گفت: تجربه های رزمندگان آن دوران می توانند در عرصه های دفاع از وطن و حرم موثر واقع شود و همچنین اعتمادی که رهبر معظم انقلاب به پیشکسوتان دارند وتاکید دارند که از تجربه های آن ها استفاده شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس تاکید کرد: شهید سلیمانی مکتب دفاع از دین و اهل بیت رسول خدا بود  قطعا راه اندازی لشکر پیشکسوتان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیر فروانی در ترویج مکتب ایشان دارد.

حجتی روحیه نسل جوان امروز را همان روحیه جوانان دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز در تمام عرصه ها نشان داده است که پایبند انقلاب و امام خامنه ای عزیز است.

وی ولایت پذیری، افتادگی و شجاعت حاج قاسم را دلیل محبوبیت ایشان در دل های مسلمانان جهان اسلام دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی با ولایت رشد کرد و همیشه تمام عملیات ها جلو دار میدان بود تا اینکه عقب بماند و دستور بدهد.

این پیشکسوت دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه شهید سلیمانی به دنبال شهادت بود اظهار کرد: شهید سلیمانی برای  خدا کار می کرد در هر جایی مظلومی احتیاج به کمک داشت شهید سلیمانی در آن جا حضور پیدا می کرد.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi