پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:17:52 - شنبه 12 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان:
دوران سلطه و زور آمریکا به پایان رسیده است
آمریکا باید بداند دوران سلطه نامشروعش بر مقدرات ملت ها به پایان رسیده و دیگر قادر نیست با سلاح زور و تزویر به مقاصد شوم خویش برسد.

به گزارش دانشجو آزاد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در بیانیه ای طرح معامله‌ی قرن را مغایر با اصل بنیادین و آمره‌ی حقوق بین الملل بیان کرد.

در این بیانیه آمده است:

ان فرعون علا فی الارض و جعل اهل‌ها شیعا یستضعف طائفۀ منهم یذبح ابنائهم و یستحیی نسائهم انه کان من المفسدین و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

طرح ننگینی که به اصطلاح معامله قرن نامیده شده و از سوی رییس جمهور تروریست ایالات متحده مطرح گردیده برگ دیگری از تلاش های خباثت آلود نظام استکبار با هدایت صهیونیسم بین الملل برای نابودی آرمان فلسطین می باشد و البته که مانند همه حیله های سازش پیش از خود محکوم به شکست است

تاریخ گواهی می دهد هر کس که در مسیر ستم بر ملت ها حرکت کرده است دیر یا زود به سرنوشت نابودی و ذلت و خواری رسیده و به فضل خدا این سرنوشت محتوم به زودی برای سردمداران و حکام ایالات متحده و رژیم کودک کش صهیونیستی هم فراخواهد رسید.

به خوبی روشن است ناامنی در منطقه غرب آسیا نتیجه دخالت قدرت های فرا منطقه ای با هدف تامین منافع نامشروعشان می باشد و برای تحقق صلح در این منطقه پرآشوب اولین گام خروج نیروهای اشغال گر و پس از آن از بین رفتن غده سرطانی رژیم صهیونیست است.

آمریکا باید بداند دوران سلطه نامشروعش بر مقدرات ملت ها به پایان رسیده و دیگر قادر نیست با سلاح زور و تزویر به مقاصد شوم خویش برسد. امروز دیگر رژیم صهیونیستی نمی تواند با برپایی فتنه های مختلف و ایجاد جنگ های خونین در سطح غرب آسیا امنیت خود را تامین کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان اعلام میدارد  آنچه به عنوان طرح معامله‌ی قرن نامیده می شود مغایر با اصل بنیادین و آمره‌ی حقوق بین الملل یعنی حق تعیین سرنوشت ملت‌ها و در واقع نقض حاکمیت سرزمینی ملت فلسطین و همچنین به رسمیت شناختن تجاوز و اشغالگری است، لذا نه تن‌ها هیچ مقبولیتی میان ملت‌های منطقه ندارد، بلکه از هیچ مشروعیت حقوقی نیز برخوردار نیست.

برخی دولت های وابسته نیز در منطقه که با این طرح ضد بشری همراهی کرده اند باید بدانند آزادی خواهان در سطح جهان اجازه نخواهند داد این طرح محقق گردد و آنان نیز پیش از آنکه مقهور خشم ملت ها گردند باید از رویه اشتباه تبعیت از مستکبرین دست کشیده و به خواست واقعی ملت ها و توده های مردم توجه کنند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi