پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:36:00 - یکشنبه 3 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان؛
دانشجویان بسیجی تمام توانمندی خود را برای افزایش تولید در سال جدید به کار می گیرند
دانشجویان بسیجی از اولین ساعات شروع سال جدید به طور جدی در حال برنامه ریزی برای فعال سازی همه توانمندی های خود برای افزایش تولید هستند و با صدای رسا اعلام می دارند آماده کمک به همه مجموعه های عمومی ، دولتی و خصوصی هستند.

به گزارش دانشجو آزاد؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن تبریک سال ۱۳۹۹ هجری شمسی به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، دولت محترم و ملت شریف و عزیز ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران در حالی سال ۱۳۹۸ را پشت سر گذاشت که رویدادهای واقع شده در آن سختی و تلخی های فراوانی به همراه داشت اگرچه ملت ایران با همدلی، مقاومت و به کارگیری تدبیر تلخی ها را شیرین رقم زد و نشان داد در راه رسیدن به قله  از رنج های مسیر بیمی به خود راه نمی دهد

.

سیل ابتدای سال با موج بزرگ همراهی برای کمک به هموطنان آسیب دیده فروکش کرد و غم سیل زدگان تا حدی فروکاسته شده، فشارهای اقتصادی دشمنان بیرونی و بی تدبیری های دورنی زخم هایی بر تن ملت ایران زد اما باز مردم سربلند و با نگاه به افق های دور دست به راه خود ادامه دادند.

 البته تلخ ترین بخش سال ۱۳۹۸ اقدام جنایتکارانه و تروریستی ارتش آمریکا به دستور ترامپ قمار باز برای ترور سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود. و حضور ده ها میلیونی در تشیع پیکر شهدای مقامت در ایران و عراق و مراسمات میلیونی در دیگر نقاط نوید دهنده و مبشر پیروزی های بزرگ آینده است که مطلع آن تحقیر غول پوشالی آمریکا در عین الاسد است و  قلعه آن اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه خواهد بود..

با نگاه گذرایی به شعارهای سال در حدود یک دهه گذشته به خوبی دغدغه مقام معظم رهبری برای حل مسائل اقتصادی کشور قابل ارزیابی است و در این بین تاکید چند سال گذشته بر مقوله تولید به عنوان شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور قطعا باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و البته شعار سال ۱۳۹۹ به عنوان جهش تولید خود نوید این موضوع می باشد.

بسیج دانشجویی استان کرمان وظیفه ذاتی و قطعی خود می‌داند تا در سال پیشرو همه تلاش خود را در تمامی زمینه های ممکن برای بهبود تولید در سطح استان به کار گیرد. همه ظرفیت ها در همه نهاد ها و ارگان ها باید برای کمک به تولید به کار گرفته شود و هرگونه کم کاری در این خصوص قابل اغماض و چشم پوشی نیست .

دانشجویان بسیجی از اولین ساعات شروع سال جدید به طور جدی در حال برنامه ریزی برای فعال سازی همه توانمندی های خود برای افزایش تولید هستند و با صدای رسا اعلام می دارند آماده کمک به همه مجموعه های عمومی ، دولتی و خصوصی هستند.

انتهای پیام/d

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi