پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:32:21 - چهارشنبه 16 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشنواره جهادگران برتر برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان کرمان گفت:فراخوان ها توسط اقشار مختلف بسیج صورت گرفته است و در طول یک سال فراخوان داده شده است به لحاط ارزیابی ها که در خود اقشار به صورت تخصصی بررسی شده است و نتایج آن به جشنواره منعکس شده است و سازمان بسیج علمی پژوهشی و و فناوری از برگزیدگان تمام اقشار تجلیل به عمل می آید.

رضا خواجه حسنی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص جشنواره جهادگران علم و فناوری بیان کرد:این جشنواره یک برنامه  شایسته و فاخر برای تجلیل ازدانشوران، مبتکران و نو آوران بسیجی است.

وی در رابطه با اهداف این جشنواره گفت: اهداف اصلی این جشنواره  کمک به بازدارندگی در مقابل فشار های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور است.

خواجه حسنی ادامه داد: تقویت روحیه خود باوری علمی در جامعه به ویژه در بسیجیان فرهیخته و همچنین ترویج فرهنگ جهاد علمی و به وجود آمدن امید و نشاط در بین جوانان کشور و هم افزایی و تعامل در عرصه علم و فناوری با سایر دستگاه ها و سازمان ها و مراکز آموزش علمی ازدیگر اهداف این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان کرمان با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره در بین اقشار مختلف جامعه بوده است اظهار داشت: فراخوان ها توسط اقشار مختلف بسیج صورت گرفته است و در طول یک سال فراخوان داده شده است به لحاط ارزیابی ها که در خود اقشار به صورت تخصصی بررسی شده است و نتایج آن به جشنواره منعکس شده است و سازمان بسیج علمی پژوهشی و و فناوری از برگزیدگان تمام اقشار تجلیل به عمل می آید.

و تجلیل از برگزیدگان گام آخری بود که دنبال می کردیم دانش آموزی بیشترین برگزیده را در این جشنواره داشته است که ۱۵ نفر از دانش آموزان مورد تقدیر قرار میگیرند.

وی افزود: دانش آموزان نسل جوان آینده ساز ما هستند یک مسابقات رباتیک ویژه دانش آموزان به نام ربورشد به همکاری آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است که این این مسابقات همزمان با جشنواره برگزار می شود برگزیدگان این مسابقات و مسابقات رباتیک دیگر تجلیل به عمل می آید.

خواجه حسنی در ادامه عنوان کرد: در این جشنواره از فرهنگیان پژوهشگر، دانشجویان، کارگران، مهندسین کارخانه جات که دارای طرح ها نو آوری در صنعت بودند و در کنار این ها از اساتید مهندسین برگزیده صنعت، عمران و شهرسازی، کشاورزی، جامعه پزشکی، حقوقدانان ، طلاب هم تجلیل به عمل می آید.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان کرمان مطرح کرد:کارگران ومهندسان کارخانه ها طرح هایی برای رفع مشکلات قشر خودشان ارائه دادند که اول به قشر خودشان منتقل شده و بعد از آن به سازمان بسیج علمی منتقل شده است که این سازمان  از طرح هایی که در حد ایده و فکر هستند کمک می کند تا به محصول برسند و نو آوری آن ها شکل بگیرد و به مرحله ی بالا تر که تجاری سازی است برسند.

انتهای پیان/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi