پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:10:29 - چهارشنبه 21 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشچویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان؛
تولید روزانه ۳۰۰لیتر مواد ضد عفونی کننده/توزیع مواد ضد عفونی کننده به حاشیه شهر کرمان
مسئول بسیج دانشچویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: مواد ضد عفونی کننده سطوح به همراه مایع دست شویی به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار توزیع می شود.

سیدسجاد مهدوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد بیان کرد: با توجه به اینکه گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مدتی است که در حاشیه شهر کرمان خدمات رسانی انجام می دهد و از زمان شیوع کرونا ویروس در شهر  و به دلیل اینکه در این منطقه از لحاظ بهداشتی، درمانی و آموزشی وضعیت مطلوبی ندارد تصمیم گرفتیم تمام تلاشمان را روی این منطقه متمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه توجه مسئولین به این مناطق کمتر است، گفت: بنابراین براساس برنامه ریزی صورت گرفته با هماهنگی معاونت علمی پژوهشی دانشگاه تصمیم بر این شد تا محلول ضدعفونی سطوح را تولید و بین خانواده های حاشیه شهر توزیع کنیم.

مسئول بسیج دانشچویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، تصریح کرد: متاسفانه از زمان شیوع بیماری کرونا با کمبود بسیاری از مواد اولیه بهداشتی  از جمله تهیه بطری برای تولید محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست روبرو شدیم امید است که مسئولان در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

مهدوی افزود: روزانه بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ بطری یک لیتری محلول ضد عفونی کننده سطوح در آزمایشگاه دانشگاه  تولید می شود.

وی بیان کرد: در بحث ضد عفونی دست ها نیز چون نیاز به الکل دارد و بحث آن از محلول ضد عفونی سطوح جداست با همکاری دانشجویان بسیجی کارگروه پزشکی در حال تولید هستیم که به زودی توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج دانشچویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان،اذعان کرد: متاسفانه حاشیه شهر از لحاظ آموزشی کم برخوردار هستند بنابراین بروشورهای آموزشی نیز در رابطه با بهداشت و درمان چاپ و منتشر شده و دانشجویان به صورت حضوری به درب منازل مراجعه می کنند و علاوه بر توزیع بروشور آموزش های لازم را به صورت حضوری ارائه می کنند.

وی ادامه داد:مواد ضد عفونی کننده سطوح به همراه مایع دست شویی به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار توزیع می شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: این تلاش بی وقفه گروه جهادی دانشجویان بسیجی تا زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi