پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:19:49 - سه شنبه 19 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان مطرح کرد:
تولید روزانه ۱۴ هزار ماسک در سطح استان توسط دانشجویان جهادگر
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: با تجهیز شدن کارگاه های تولید ماسک در سطح استان تولید روزانه ماسک ۴۰ درصد نسبت به قبل افزایش یافته است و به ظرفیت تولید روزانه ۱۴ هزار ماسک رسیده است.

سید سجاد مهدوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در خصوص فعالیتهای قرارگاه مبارزه با کرونا بیان کرد: این قرار گاه به همت بسیج دانشجویی استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا راه اندازی شد که تولید ماسک، ماده ی ضد عفونی کننده دست و سطوح، ضد عفونی معابر از جمله فعالیت های جهادی این قرارگاه می باشد.

مهدوی با اشاره به تجهیز شدن کارگاه های تولید ماسک گفت: در روز های اخیر تولید روزانه ماسک ۴۰ درصد  نسبت به قبل افزایش یافته است و به ظرفیت تولید روزانه ۱۴ هزار ماسک در سطح استان رسیده است.

مسئول قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان  به فعالیت های این قرارگاه در منطقه ی سیل زده ی زهکلوت اشاره کرد و افزود: جهادگران در قالب هشت تیم تخصصی در ساعات اولیه سیل به منطقه اعزام شدند که پاک سازی منازل، انتقال لوازم خانگی آن ها جهت شست و شو، تعمیر لوازم برقی، توزیع مواد غذایی و بهداشتی از جمله خدمات این قرارگاه می باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: دانشجویان جهادگر در حال بررسی و شناسایی خانه‌های تخریب شده در جنوب کرمان و برآورد میزان خسارات وارد شده به منازل مسکونی، دام، طیور و زمین‌های کشاورزی در این منطقه هستند.

مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: هر روزه به توزیع بسته‌های ارزاق بین مردم می‌پردازیم و همچنین ضدعفونی کردن شهر به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در این منطقه از اولویت‌های ما است.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi