پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:04:00 - دوشنبه 16 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان
تجمع دانشجویان کرمانی در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان خبرداد: عصر دوشنبه ساعت ۱۵ دانشجویان کرمان مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در خیابان هزار و یکشب کرمان تجمع می‌کنند و در آن سخنرانی و قرائت بیانیه صورت می‌گیرد.

ناصر بهروز، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” از برگزاری مراسم وداع با شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و عنوان کرد: این مراسم امشب در مصلای کرمان با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود و دانشجویان نیز در کنار مردم در این مراسم حضور خواهند داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کرمان گفت: در این مراسم دانشجویان از ظرفیت‌های ایجاد شده استفاده می‌کنند تا شخصیت شهید سلیمانی و همچنین خوی استکباری آمریکا را برای مردم به صورت چهره به چهره تبیین کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عصر امروز هم دانشجویان کرمان مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در خیابان هزار و یکشب کرمان تجمع می‌کنند و در آن سخنرانی و قرائت بیانیه صورت می‌گیرد.

بهروز در خصوص فعالیت های دانشجویان در عزاداری سردار سلیمانی اظهار داشت: از چند روز گذشته موکب‌های دانشجویی در سطح شهر فعالیت می‌کنند که دانشجویان در این موکب‌ها به صوره چهره به چهره با مردم ارتباط برقرار می‌کنند و خوی استکباری آمریکا را برای مردم تبیین می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان برنامه ریزی کرده ایم، افزود: با مراکز مختلف آموزش عالی در شهرستان‌های مختلف برای اسکان دانشجویانی که از سراسر کشور برای حضور در مراسم تشییع به کرمان می‌آیند، هماهنگی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان ابراز کرد:در روزسه شنبه دانشجویان در کنار آحاد مردم در مراسم تشییع حضور حداکثری خواهند داشت، لذا ۱۷ موکب با موضوعات مختلف برپا شده و هرکدام از آن‌ها با محتوا‌های خاص خود از مردم پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

مصاحبه و تنظیم: هدیه یوسفی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi